Tamara

Ik ben heel erg blij dat ik contact heb gezocht met ingevorderd.NL. Om mij voor te bereiden op het psychologisch onderzoek dat mij is opgelegd door het CBR. Met hun hulp en advies ben ik goed door... Ik ben heel erg blij dat ik contact heb gezocht met ingevorderd.NL. Om mij voor te bereiden op het psychologisch onderzoek dat mij is opgelegd door het CBR. Met hun hulp en advies ben ik goed door het psychologisch onderzoek gekomen. Positief!
Dank u wel.

TM

Een zeer goede ervaring zeker met Dhr Tom Hameleers. Heel transparant en zet zich met alle kracht voor je in ! Een echte krijger !

David

Top bedrijf, enorm goed geholpen door advocaat Edi Alija. Goede communicatie heeft zich 100% voor mij ingezet.

Jonathan

Goede Communicatie met de heer Antonides gehad.

Cengiz Sezer

Ik ben vanaf begin tot eind goed geadviseerd en bijgestaan door mr. J.H.L. (Joost) Antonides
advocaat.

Tim

Ze hebben me heel erg goed geholpen

Caner Kahraman

Ik zou dit advocatenkantoor zeer zeker aanbevelen! Zeer professionele en vakkundige advocaten!

Yassine

Een top bedrijf kon me niet beter verwachten vrijspraak gekregen op alle punten

Am

Heel goed geholpen door Joost antonides. Hij heeft mij boeten naar beneden kunnen halen! Ook kon hij me goed geruststellen. Ik raad hem aan!

K.K

Na goede verhalen heb ik contact opgenomen met dit bedrijf (Advocaten kantoor Hameleers). Begin niet aan dit kantoor. Wanneer je vragen stelt aan de beste heer Hameleers krijg je antwoorden terug... Na goede verhalen heb ik contact opgenomen met dit bedrijf (Advocaten kantoor Hameleers). Begin niet aan dit kantoor. Wanneer je vragen stelt aan de beste heer Hameleers krijg je antwoorden terug als 'lees je toch' of 'zie je toch' . Ik heb een advocaat genomen om ondersteund te worden in mijn proces. Hier hoort ook bij vragen stellen als je iets niet begrijpt.

Buiten dit geven ze een x bedrag aan wat uiteindelijk een bedrag ex btw is. Dit is niet erg maar als je aan de telefoon het exacte bedrag vraagt als particulier geef dan gewoon het juiste bedrag aan.

Kortom, heel veel mooie praatjes en beloftes maar geen service.
Ik kwam er achter dat de rechtbank een fout heeft gemaakt, ik vroeg om een mail te sturen hiervoor. Kreeg ik als antwoord: 100 euro ex btw kan ik dat voor je doen.

Ik waarschuw iedereen, blijf weg van dit soort bedrijven.

Reactie Ingevorderd.nl:

Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij staan alle reviews toe (ook de minder positieve reviews) om een eerlijke beoordeling van ingevorderd.nl te laten zien. Het blijkt dat er... Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij staan alle reviews toe (ook de minder positieve reviews) om een eerlijke beoordeling van ingevorderd.nl te laten zien. Het blijkt dat er een review is gemaakt voor een individueel advocatenkantoor. Als ingevorderd.nl zijn wij niet verantwoordelijk voor de (prijs)afspraken die u maakt met een advocatenkantoor en/of advocaat. Wij vinden het erg jammer dat u een dergelijk ervaring heeft gehad. Wij hebben u aangeboden om te bemiddelen in deze kwestie om tot een passende oplossing te komen.