Informer

Adm.kntr. M.Verschueren

Snelle responstijd!

Reactie Informer:

Heel erg bedankt voor de 10!

Chahat,Oude Wijsheid Nieuwe wegen

De service die Informer levert, is voortreffelijk. Ik wacht nooit lang op antwoord. Helder antwoord. En in een situatie is Ryan echt wel tot het gaatje gegaan om mij uit te leggen en te laten zien... De service die Informer levert, is voortreffelijk. Ik wacht nooit lang op antwoord. Helder antwoord. En in een situatie is Ryan echt wel tot het gaatje gegaan om mij uit te leggen en te laten zien hoe iets moest gebeuren! Dus, ik ben fan en uitmate tevreden! Vriendelijke groet, Chahat

Reactie Informer:

Dat zijn nog eens mooie woorden! We zullen de complimenten doorgeven aan Ryan want hij zal hier blij van worden. Bedankt voor de 10!

BOEKHOUDZAKEN.NL

Als administratiekantoor bedien ik mijn klanten met de software van Informer. Informer biedt een heldere en goede app zodat mijn klanten er het gemak van ervaren met altijd het juiste inzicht in... Als administratiekantoor bedien ik mijn klanten met de software van Informer. Informer biedt een heldere en goede app zodat mijn klanten er het gemak van ervaren met altijd het juiste inzicht in cijfers. Voor mij werkt de software innovatief, makkelijk en efficiënt. Gewoon de zaken slim geregeld!

Reactie Informer:

Wij zijn heel blij met deze review. Wat een mooie woorden zeg. Heel erg bedankt voor de 10!

automotive parts solutions

Wij werken al 15 jaar dagelijks met informer vanaf de cd versie naar de online versie. zeer gebruiksvriendelijk, fijn de koppeling met de rabobank, koppeling met de webshop, en niet te vergeten de... Wij werken al 15 jaar dagelijks met informer vanaf de cd versie naar de online versie. zeer gebruiksvriendelijk, fijn de koppeling met de rabobank, koppeling met de webshop, en niet te vergeten de helpdesk die je binnen zeer korte responce tijd mocht ergens niet uit komen,

Reactie Informer:

Wauw. Al 15 jaar, Henri. Nog steeds zijn wij blij met jullie als klant. Heel erg bedankt voor de mooie woorden en het mooie cijfer.

RSM Solutions

Ik vind Informer een prettig boekhoudprogramma. Lekker no-nonsens. Het werkt makkelijk en is overzichtelijk.
Klantenservice is snel en goed bereikbaar via de chat.

Reactie Informer:

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent en hartstikke bedankt voor de 10!

Stoof Service Beheer & Onderhoud

9,5, heerlijk programma, fijne helpdesk medewerkers

Reactie Informer:

Fijne woorden bij een geweldige review. Heel erg bedankt voor de 9!

Administratiekantoor KleingeLuc

Reactie Informer:

Mooie score. Heel erg bedankt!

Regioriool

Fijn en redelijk logisch programma om mee te werken. Er wordt snel gereageerd en ook goed geadviseerd.Ook fijn is dat wanneer je ergens tegen aan loopt wat nog niet voorzien is in het programma, je... Fijn en redelijk logisch programma om mee te werken. Er wordt snel gereageerd en ook goed geadviseerd.Ook fijn is dat wanneer je ergens tegen aan loopt wat nog niet voorzien is in het programma, je kan aangeven dat je het op een wishlist wilt hebben. Ik heb het idee dat er gewoon goed naar de klant/gebruiker wordt geluisterd. Het is echt programma om te overwegen. Wij zijn tevreden in ieder geval.

Reactie Informer:

Mooie woorden en een mooie review. Heel erg bedankt!!

NeFUB

Sinds augustus 2022 werk ik met Informer. Voor mij persoonlijk was dit een helemaal nieuw programma wat ik nog niet kende. Inmiddels kan ik aardig mijn weg vinden en snap ik wat ik aan het doen ben.... Sinds augustus 2022 werk ik met Informer. Voor mij persoonlijk was dit een helemaal nieuw programma wat ik nog niet kende. Inmiddels kan ik aardig mijn weg vinden en snap ik wat ik aan het doen ben. Het is soms meerdere keren proberen voordat je resultaat boekt. En soms lukt het ook niet, maar gelukkig is dan de helpdesk van Informer die je goed en snel verder helpt. Met de deskundige antwoorden blijft het werken met Informer leuk. Enige nadeel voor ons is dat we niet met een gebroken boekjaar kunnen werken.

Reactie Informer:

Hele mooie review. Fijn te horen dat het werken aan je boekhouding inmiddels leuk is geworden. Daar doen we het voor!

Invad B.V.

Geweldige helpdesk en snelle service.

Reactie Informer:

Fantastisch te horen dat je zo tevreden bent. Heel erg bedankt voor de 9!