Informer

EMD Office Repair

Super!

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 5 sterren!

Stichting biomimicryNL

Ik had een vraag die ik online tijdens het weekend stelde. Uiteraard kreeg ik automatisch bericht dat Informer me na het weekend zou helpen. Daarom was ik positief verrast dat ik toch een antwoord... Ik had een vraag die ik online tijdens het weekend stelde. Uiteraard kreeg ik automatisch bericht dat Informer me na het weekend zou helpen. Daarom was ik positief verrast dat ik toch een antwoord kreeg tijdens het weekend, waardoor ik sneller verder kon. Heel fijn.

Reactie Informer:

Fijn te horen dat je zo enthousiast bent over de (onverwachte) service. Hartelijk dank voor de 9!

Stichting Vrienden van de Buitenhof

Voldoet uitstekend voor ons

Reactie Informer:

Fijn te lezen dat jullie zo positief zijn! Bedankt voor het mooie cijfer 9.

Marosa Kindercentrum

Het is een prettig programma en de service is prima

Hinvico BV

Informer werkt als een trein als alles goed is ingericht maar is dat niet en ben je een niet al te grote computerdeskundige dan hapert er nog al eens iets. De ondersteuning laat nog wel eens te... Informer werkt als een trein als alles goed is ingericht maar is dat niet en ben je een niet al te grote computerdeskundige dan hapert er nog al eens iets. De ondersteuning laat nog wel eens te wensen over. omdat ik denk dat de mensen van de helpdesk ervan uit gaan dat iedereen een computerdeskundige is.

Reactie Informer:

Een mooie en solide 7. Heel erg bedankt!

FINASMA

Goede helpdesk en service. Het programma is gebruiksvriendelijk. Je hoeft geen boekhoudervaring te hebben om er mee te kunnen werken.

Stichting Samen Charity

Mijn bevindingen over InformerOnline zijn zeer positief. Het is een zeer toegankelijke onderneming. Ze zijn geïnteresseerd in onze stichting. De hulp die zij geven bij het opstarten geeft een goed... Mijn bevindingen over InformerOnline zijn zeer positief. Het is een zeer toegankelijke onderneming. Ze zijn geïnteresseerd in onze stichting. De hulp die zij geven bij het opstarten geeft een goed gevoel. Wij gaan dit jaar (2022) proefdraaien en 2023 is het definitief.

FS Consultancy

Mooie applicatie met vele functies. We gebruiken het pakket voor meerdere administraties. Je kunt makkelijk switchen van de ene naar de andere administratie. Zeker aan te bevelen als je een goedkoop... Mooie applicatie met vele functies. We gebruiken het pakket voor meerdere administraties. Je kunt makkelijk switchen van de ene naar de andere administratie. Zeker aan te bevelen als je een goedkoop en redelijk complete applicatie zoekt voor je administratie.

Reactie Informer:

Een mooie en solide 7. Heel erg bedankt Frits!

Visser IT Management en Consultancy

Fijn pakket, snel te doorgronden. Hele redelijke kosten en deze groeien met je mee naarmate je meer transacties er mee afhandelt. Goede ondersteuning via chat als je eens een keer ergens niet... Fijn pakket, snel te doorgronden. Hele redelijke kosten en deze groeien met je mee naarmate je meer transacties er mee afhandelt. Goede ondersteuning via chat als je eens een keer ergens niet uitkomt.

Reactie Informer:

Fantastische woorden. Heel erg bedankt voor de mooie 9!

Thuiszorg Professional BV

Uitstekend

Reactie Informer:

Bedankt voor de 5 sterren!