Informer

Tennis en padel vereniging Rhelico

Als penningmeester van een tennisvereniging dit boekhoudpakket aangeschaft en ingericht. Even wennen en de weg vinden, maar de helpdesk via de chat (dank je Rian) werkt echt heel goed en krijg... Als penningmeester van een tennisvereniging dit boekhoudpakket aangeschaft en ingericht. Even wennen en de weg vinden, maar de helpdesk via de chat (dank je Rian) werkt echt heel goed en krijg steeds de juiste info op mijn vragen waardoor ik weer verder kon met inrichten.

Reactie Informer:

Hele mooie woorden. We zullen de complimenten doorgeven aan Ryan en het hele helpdesk team. Bedankt voor de mooie 8!

Qsens Administratieve Dienstverlening

Fijn boekhoudpakket. Het werkt efficiënt. Iets wat voor een administratiekantoor echt meerwaarde geeft en Informer is intuïtief. Mijn klanten kunnen meestal zonder training (soms met een klein... Fijn boekhoudpakket. Het werkt efficiënt. Iets wat voor een administratiekantoor echt meerwaarde geeft en Informer is intuïtief. Mijn klanten kunnen meestal zonder training (soms met een klein beetje hulp) direct beginnen.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en de 5 sterren!

De BoekhoudHoek

Als boekhouder met een groeiend kantoor werkt Informer Online voor de klanten en mijzelf heel fijn. Makkelijk in gebruik, fijn overzicht en flexibiliteit binnen het programma. Service bij vragen... Als boekhouder met een groeiend kantoor werkt Informer Online voor de klanten en mijzelf heel fijn. Makkelijk in gebruik, fijn overzicht en flexibiliteit binnen het programma. Service bij vragen via de chat altijd snel en goed geholpen door Informer Online. Ik zou dit programma aanbevelen.
Wat ik nog wel mis met Informer Online is de directe verbinding met fiscale programma's zoals Nextens.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie review en de 9. Blij te horen dat je zo tevreden bent. We zullen jouw feedback notere!

Total Graphic Solutions

Makkelijk en werkbaar boekhoudpakket/systeem

Reactie Informer:

Bedankt voor de keurige review!

Boissevain Fotografie

Informer is erg handig in gebruik!

Reactie Informer:

Bedankt voor het mooie cijfer!

Sander

Fouten in software en slechte helpdesk

Hoi Sander,
Dank voor je beoordeling. Het spijt ons dat wij jou niet naar wens hebben kunnen helpen. Wij zijn elke dag druk bezig om onze service te verbeteren waar dat kan.

Unver

Het is een mooie overzichtelijke software als je het vergelijk met exact en reeleezee. Maar als je een vraag stelt aan Ryan van de klantenservice, dan krijg je een antwoord waar je niet veel aan... Het is een mooie overzichtelijke software als je het vergelijk met exact en reeleezee. Maar als je een vraag stelt aan Ryan van de klantenservice, dan krijg je een antwoord waar je niet veel aan hebt, zonder uitleg en alsof ze geen zin in je hebben. Ik heb 3 belangrijke vragen gesteld zodat ik kon besluiten of ik de software wel of niet kan gebruiken, en 3 keer een antwoord gehad waar ik niet veel aan had. Mijn laatste vraag ging over hoe ik Mollie transacties kan importeren, antwoord was Nee dat kan niet. Terwijl ik ondertussen al had uitgevonden hoe het wel kan. Het is heel duidelijk dat ze geen tijd voor je hebben, en zodra je gaat vragen waarom, krijg je dit als antwoord: "Hallo,
Zin in nieuwe klanten hebben wij altijd, maar iets is mogelijk, of iets is niet mogelijk. Ik hoef ons denk ik niet te verantwoorden waarom iets wel of niet mogelijk zou zijn.
Jij een fijne avond toegewenst."

Reactie Informer:

Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de service die je hebt gekregen. We zullen je case intern bespreken.

Patricia Datema Zorg en Begeleiding

Fijne manier om je boekhouding te doen. Bij vragen word je goed en snel geholpen.

Reactie Informer:

Mooie woorden. Heel erg bedankt voor de 5*!

Bella Vitae

Top bedrijf waar service geen loze belofte is.

Reactie Informer:

Heel erg bedankt voor de mooie 9!

Melanatednl

Informer werkt; doet wat het beloofd; en creëert overzicht. I love it

Reactie Informer:

Mooie review. Bedankt voor de 10!