Informer

X6NOW

Goed pakket en behulpzame service.

Mooie 5*. Bedankt!!

Administratiekantoor Arif

De beste software voor de kleine ondernemers. Ik en mijn klanten zeer tevreden aan het gemak, deskundige en service.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden!

Tekin Administrtaiekantoor

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve review!!

ELTI Support VOF

Bij problemen wordt er snel contact opgenomen en hulp geboden. Informer is een heel handig programma en de helpdesk is prima in orde.

Reactie Informer:

Bedankt voor de fijne woorden!

Eric Cornelissen

De support van Informer is accuraat en buitengewoon vriendelijk. Erg blij dat ik destijds voor de online versie van Informer heb gekozen.

Reactie Informer:

Super review, Eric. Bedankt.

Biologische boerderij Sumiran

Goede service bij de aanmelding, vervolg ook goed geholpen. Een aanrader dus, ook voor de kleine ondernemer.

Reactie Informer:

Bedankt voor deze fantastische 9!

Ideewinkel

Vandaag ben ik heel vriendelijk en snel geholpen door de medewerkers van Informer. Ik heb goede antwoorden gekregen op mijn vragen, dat geeft vertrouwen. Een fijne ervaring!!

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve review!

Peter Coolen/Rubicon accountants

Gebruikersvriendelijk en goede ondersteuning

Reactie Informer:

Blij te horen dat je zo tevreden bent Peter!

Blits

Zeer compleet pakket en alles is bijzonder gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en laagdrempelig, zeker voor deze prijs. Boekhouding kost mij bijna geen tijd meer dankzij de handige koppelingen en... Zeer compleet pakket en alles is bijzonder gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en laagdrempelig, zeker voor deze prijs. Boekhouding kost mij bijna geen tijd meer dankzij de handige koppelingen en automatisering.

Reactie Informer:

Zeer leuke review. Bedankt!

Henk

Prettig programma

Reactie Informer:

Bedankt voor de positieve review!