Informer

Soliris

Fijn boekhoudpakket met een snelle klantenservice

Reactie Informer:

Happy dat je zo tevreden bent met het pakket en de service. We hebben veel geïnvesteerd in de service en zijn blij dat wij dat ook terug zien in de tevredenheid van de klanten!

Connie

Helpdesk

Reactie Informer:

Bedankt voor het mooie cijfer Connie!

Bensdorp Golf

Super goed, professioneel en direct fijne ondersteuning

Reactie Informer:

Wij zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over het systeem en de geboden service, Hayo. Wij willen je dan ook bedanken voor de 5*!

Jaspers Vloeren

Goede service, helpen altijd tot dat het gelukt is.

Reactie Informer:

Fijn dat je de service zo positief ervaart. Wij streven er naar om elke klant zo goed als mogelijk te helpen en bij jou lukt dat dus zeker! Door reviews als dit krijgen wij een enorme boost om het... Fijn dat je de service zo positief ervaart. Wij streven er naar om elke klant zo goed als mogelijk te helpen en bij jou lukt dat dus zeker! Door reviews als dit krijgen wij een enorme boost om het nóg beter te doen.

Gezinshuis De Levensboom

Wij hebben contact gehad via de chat met Informer in de persoon van Ryan. Hij hielp ons snel en gaf direct de oorzaak aan van ons probleem tijdens het werken met Informer. Hierdoor waren we er... Wij hebben contact gehad via de chat met Informer in de persoon van Ryan. Hij hielp ons snel en gaf direct de oorzaak aan van ons probleem tijdens het werken met Informer. Hierdoor waren we er supersnel achter wat het probleem was. Fijne en snelle service!

Reactie Informer:

Mooie complimenten die wij zullen worden doorgegeven aan Ryan! Bedankt voor de mooie 9.

Boosten Administraties

Top!

Bedankt voor de 10. Top!

Ciswerkt

Bedankt voor de mooie 9!

iControll

Zeer gebruiksvriendelijk boekhoudpakket met geweldige ondersteuning

Reactie Informer:

Hele fijne woorden. Heel erg bedankt voor de 10!

De Reclamefabriek

Goed geholpen met mijn vragen over een boekingsverschil in de bank.

Bedankt voor de 9!

Rustenburg Administratie

Klantenservice is uitstekend! Met meerdere programma's gewerkt, maar deze klantenservice stijgt er bovenuit. Binnen een halfuur altijd reactie gehad, kundig. Toch wel een must vind ik voor gebruik... Klantenservice is uitstekend! Met meerdere programma's gewerkt, maar deze klantenservice stijgt er bovenuit. Binnen een halfuur altijd reactie gehad, kundig. Toch wel een must vind ik voor gebruik van dergelijke software. Daarnaast merk ik dat ze altijd actief bezig zijn met de software te verbeteren. Keep it up 👍. Groet Lindsay (Rustenburg Administratie)

Reactie Informer:

Bedankt voor de zeer mooie woorden, Lindsay. Erg blij te horen dat je zo happy bent!