Informer

Contagio

Zonder enige kennis van zaken, kan ik prima uit de voeten met dit programma. Verstand van boekhouden heb ik absoluut niet, maar dit is voor mij dermate klantvriendelijk dat ik er zelfs graag mee... Zonder enige kennis van zaken, kan ik prima uit de voeten met dit programma. Verstand van boekhouden heb ik absoluut niet, maar dit is voor mij dermate klantvriendelijk dat ik er zelfs graag mee werk. En de keren dat ik toch vastloop of vragen heb, weet ik dat de helpdesk er is. Waar ze me tot nu toe altijd snel, vriendelijk en accuraat konden helpen.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden Janny. Heel erg bedankt voor de 5 sterren!

EVC Academie

Fijne programma maar heb wel soms dat ik tegen bepaalde zaken aanloop wat makkelijker zou moeten kunnen. Verder is de hulp vanuit informer prima, ze pakken zaken snel op en proberen je te helpen... Fijne programma maar heb wel soms dat ik tegen bepaalde zaken aanloop wat makkelijker zou moeten kunnen. Verder is de hulp vanuit informer prima, ze pakken zaken snel op en proberen je te helpen middels bellen of teamviewer. Dit maakt het gemakkelijker om dingen te begrijpen. Ook krijg je regelmatig updates over de nieuwe ontwikkelingen binnen het programma wat ook handig is. Helpdesk is ook uitgebreid en heeft daarbij ook video instructies die je goed kunt volgen.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie 8. Wij zijn dagelijks bezig het pakket te verbeteren en zo gebruiksvriendelijk als mogelijk te maken. Ook bedankt voor de mooie woorden over de helpdesk en de instructievideo's... Bedankt voor de mooie 8. Wij zijn dagelijks bezig het pakket te verbeteren en zo gebruiksvriendelijk als mogelijk te maken. Ook bedankt voor de mooie woorden over de helpdesk en de instructievideo's en help items!

Van Eijk Computertechniek

Een compleet boekhoudpakket voor de (kleine) ondernemer!

HansvanderMaas

Een echte aanrader. Ik ben een overstapper. natuurlijk is het altijd even wennen om van het ene systeem naar het andere te gaan. Maar wordt fantastisch geholpen en niet genegeerd. Terwijl ik best... Een echte aanrader. Ik ben een overstapper. natuurlijk is het altijd even wennen om van het ene systeem naar het andere te gaan. Maar wordt fantastisch geholpen en niet genegeerd. Terwijl ik best wel lastig ben. Dat wil ik even kwijt.

Reactie Informer:

Geweldig dit te lezen! Bedankt voor de 10.

Robert C. Van den Heuvel / Malro Staete bv

Zeer goed programma

Structuur Administraties B.V.

Top pakket

Perfect Cubes BV

Voor iemand met geen boekhoudkundige achtergrond is dit makkelijk te doen.

Reactie Informer:

Fijn te horen dat je het pakket zo makkelijk in gebruik vind. Bedankt voor de mooie 8!

Junior Productions

Boekhoudprogramma prima. Uitbreiding Handel dramatisch. Inkopen worden niet bij de voorraad opgeteld. Geen ondersteuning. Nu al weken zitten wachten op antwoord. Geen mogelijkheid om te bellen. En... Boekhoudprogramma prima. Uitbreiding Handel dramatisch. Inkopen worden niet bij de voorraad opgeteld. Geen ondersteuning. Nu al weken zitten wachten op antwoord. Geen mogelijkheid om te bellen. En ze blijven het iedere maand in rekening brengen, terwijl ze weten dat deze module niet werkt.

Beste Klaas,
Beste Klaas,
Ik vind het spijtig te horen dat de handelsmodule niet naar wens is. Wij hebben je proberen te helpen maar hebben al 2 maanden geen reactie mogen ontvangen op onze vragen. Om het probleem bij jou op te lossen hebben wij jou medewerking nodig, en daarom vinden wij het des te spijtiger dat je ondanks niet reageren ons met een 1 beoordeeld.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om te reageren op onze vragen zodat wij het probleem kunnen oplossen zodat de handelsmodule wel naar wens is?
Team Informer.

Ideastudio

Ik ben overgestapt van Wefact naar Informer. Helaas heb ik spijt ervan. Software voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Voornamelijk voor abonnementen is het niet handig.

Reactie Informer:

Vervelend te horen dat je genoodzaakt was over te stappen op een ander pakket. Helaas kan ik geen reden ontdekken van de overstap en weet dus niet waar jij vindt dat wij onszelf kunnen verbeteren.... Vervelend te horen dat je genoodzaakt was over te stappen op een ander pakket. Helaas kan ik geen reden ontdekken van de overstap en weet dus niet waar jij vindt dat wij onszelf kunnen verbeteren. Graag hoor ik dat! Alvast bedankt.

FJW Technica

Erg fijne om mij te werken en goeden hulp bij vragen

Reactie Informer:

Geweldig dit te lezen! Bedankt voor de 10.