Informer

B.V. Bloks P.F.P.

Informer Account is een mooi stand-alone pakket met duidelijke overzichten. Het pakket is intuïtief en bij een keuze van de juiste verdichtingen levert het pakket een kant en klare Balans en Verlies... Informer Account is een mooi stand-alone pakket met duidelijke overzichten. Het pakket is intuïtief en bij een keuze van de juiste verdichtingen levert het pakket een kant en klare Balans en Verlies & Winst. Met Informer Online heb ik geen ervaring.

Rob van Neer Bestratingen vof

Zeer tevreden

Van Swinderen Huys

In het algemeen heel tevreden. Alleen de Telegram service voor facturen en bonnetjes insturen werkt nog niet goed.

Brem en den

Wij gebruiken dit programma naar tevredenheid. Het heeft mooie functionaliteiten en koppelingen waarvan we het meeste ook naar tevredenheid gebruiken. Ook over de geleverde support zijn wij... Wij gebruiken dit programma naar tevredenheid. Het heeft mooie functionaliteiten en koppelingen waarvan we het meeste ook naar tevredenheid gebruiken. Ook over de geleverde support zijn wij tevreden. Vragen en meldingen worden snel opgevolgd. Het enige echte gemis is de kolom 'referentie' in het venster verkoopfacturen en op de verschillende overzichten.

Commercial Health Consulting BV

Prima ondersteunend pakket, gebruiksvriendelijk

Rens van Mierlo bv

Door de jaren heen sterk ontwikkeld en volwassen pakket geworden

GroupSttrat BV

Aangenaam en doeltreffend

Drukkerij Lankhorst

15 jaar prettig met Informer gewerkt. Alleen de overstap van naar Informer WEB kan niet met alle date (dus geen 1op1).