Informer

Bureau op Drift

Prettig en mét fijne persoonlijke support als je het nodig hebt. Er zijn veel handige extra modules die je kunt bijbestellen maar het basispakket is voor mij als zzp'er ook al heel compleet.

Reactie Informer:

Mooie woorden over de service. Heel erg bedankt voor de 9!

M. Klink

Overzichtelijke software, bij vragen snel geholpen!

Bedankt voor de 9!

Michiel

Systeem op zich is OK, maar belangrijk is de beschikbaarheid bij hulpvragen. Die is hier bijzonder goed

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en de 9!

Yasemin Nevik

Sinds een tijdje overgestapt op Informer Online. De slimme boek- en bankrobots nemen veel werk uit handen. De app werkt ook super goed en zorgt ervoor dat klanten zelf hun cijfers/ facturen /... Sinds een tijdje overgestapt op Informer Online. De slimme boek- en bankrobots nemen veel werk uit handen. De app werkt ook super goed en zorgt ervoor dat klanten zelf hun cijfers/ facturen / debiteuren / crediteuren in een oogopslag terug kunnen zien. De klantenservice is ook erg goed bereikbaar en bestaat uit een team dat enorm met je meedenkt en het in één contactmoment oplost. Mijn dank aan Rutger en Ryan

Reactie Informer:

Blij te horen dat je zo tevreden bent over de robots, de app en de service. De complimenten zullen worden gedeeld met Rutger en Ryan!

Telina Eenkhoorn

Heel fijn boekhoudprogramma met super hulp

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden!

ciel coenders Make upArtist & Hairstyling

Basis is goed. support en app slecht

Reactie Informer:

Hoi Ciel, jammer dat je ontevreden bent over de service. Je hebt antwoord gekregen op jouw vraag. Het bevalt je alleen niet hoe dit antwoord tot stand komt. Laten we het houden op miscommunicatie.... Hoi Ciel, jammer dat je ontevreden bent over de service. Je hebt antwoord gekregen op jouw vraag. Het bevalt je alleen niet hoe dit antwoord tot stand komt. Laten we het houden op miscommunicatie. Antwoorden kunnen door de ontvanger soms anders worden geïnterpreteerd dan is bedoelt door de verzender. Dat zal hier ook hebben plaatsgevonden.

Good4Good

Eenvoudig in gebruik, overzichtelijk en allesomvattend. Een aanrader!

Reactie Informer:

Bedankt voor deze fantastische 10!

stichting huisvanlig

Dit bedrijf heeft een hele goede service, ze zijn zeer snel bij het verhelpen van een probleem(pje). Hun boekhoudprogramma werkt trouwens probleemloos en eenvoudig te begrijpen.

Reactie Informer:

Fijn te horen dat je zo tevreden bent met de service én het pakket. Hier doen wij het voor!

JT Communicatie

Top geholpen door Rutger

Reactie Informer:

Bedankt voor de complimenten. Ze zullen worden gedeeld met Rutger!

Wendy Fikke, K Montageservices

Zeer fijn systeem, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Reactie Informer:

Mooie woorden en een mooie review. Heel erg bedankt!