Informer

Taxi Service Harderwijk

Nadat ik er zelf niet uitkwam, wat betreft de opmaak van een factuur heb ik contact opgenomen via de chat.
Binnen 5 minuten kreeg ik een kort en helder bericht terug.
Waarna ik direct mijn...
Binnen 5 minuten kreeg ik een kort en helder bericht terug.
Waarna ik direct mijn werkzaamheden weer kon hervatten.
Nogmaals dank je wel!
Rutger je bent FAN-TAS-TISCH :)

De Belstingjurist

Met trots kunnen we zeggen dat het Informer-team het allerbeste online boekhoudprogramma levert, compleet met indrukwekkende functionaliteit. Telkens wanneer we met vragen zitten, staan ze paraat om... Met trots kunnen we zeggen dat het Informer-team het allerbeste online boekhoudprogramma levert, compleet met indrukwekkende functionaliteit. Telkens wanneer we met vragen zitten, staan ze paraat om ons met snelle en doeltreffende hulp bij te staan. Onze oprechte dank gaat uit naar het fantastische Informer-team!

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden! Bedankt hiervoor en ook bedankt voor de 9.

Niobium consulting

Helaas moeten besluiten over te stappen om ander pakket

Reactie Informer:

Vervelend te horen dat je genoodzaakt was over te stappen op een ander pakket. Helaas kan ik geen reden ontdekken van de overstap en weet dus niet waar jij vindt dat wij onszelf kunnen verbeteren.... Vervelend te horen dat je genoodzaakt was over te stappen op een ander pakket. Helaas kan ik geen reden ontdekken van de overstap en weet dus niet waar jij vindt dat wij onszelf kunnen verbeteren. Graag hoor ik dat! Alvast bedankt.

CRN Fiscaal

Goede service, billijke prijzen en handig software

SBConnection

Ik gebruik dit programma met veel plezier. Het opstarten kost wat inspanning maar dankzij alle hulp via een rondleiding, help items, chats en teamviewer lukt alles prima. Mederwerkers hebben... Ik gebruik dit programma met veel plezier. Het opstarten kost wat inspanning maar dankzij alle hulp via een rondleiding, help items, chats en teamviewer lukt alles prima. Mederwerkers hebben aandacht en geduld om alle uitleg te geven. Het programma heeft vele mogelijkheden die ik gaande weg beter leer kennen. Kortom: fijn programma.

Reactie Informer:

Geweldig dit te lezen! Bedankt voor de 9.

Administratiekantoor Arif

De beste boekhoudprogramma voor de kleine en MKB ondernemingen. Zonder enige kennis van boekhouding is ook makkelijk te werken.

Reactie Informer:

Bedankt voor deze mooie woorden en de 9!

BEM Business

Prettig programma, makkelijk mee te werken. Duidelijke inzichten in de administratie. Helpdesk is ontzettend behulpzaam. En heel erg duidelijke instructievideo's.

Joost Vermolen

Heb de de afgelopen periode van een half jaar met Informer gewerkt en heb goede ervaringen. Ook de helpdesk is via de chat goed toegankelijk en pakken de problemen netjes en voortvarend aan.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden, Joost. Heel erg bedankt voor de 8.

Rene Smaal Karate

Top programma

Reactie Informer:

Fijn te horen dat je zo tevreden bent. Mooie 10 uit 10.

Jessyca Body & Face institute

Altijd goede en snelle service door medewerker Rutger!

Reactie Informer:

We zullen de complimenten doorgeven aan Rutger. Heel erg bedankt!