Informer

Ciswerkt

Bedankt voor de mooie 9!

iControll

Zeer gebruiksvriendelijk boekhoudpakket met geweldige ondersteuning

Reactie Informer:

Hele fijne woorden. Heel erg bedankt voor de 10!

De Reclamefabriek

Goed geholpen met mijn vragen over een boekingsverschil in de bank.

Bedankt voor de 9!

Rustenburg Administratie

Klantenservice is uitstekend! Met meerdere programma's gewerkt, maar deze klantenservice stijgt er bovenuit. Binnen een halfuur altijd reactie gehad, kundig. Toch wel een must vind ik voor gebruik... Klantenservice is uitstekend! Met meerdere programma's gewerkt, maar deze klantenservice stijgt er bovenuit. Binnen een halfuur altijd reactie gehad, kundig. Toch wel een must vind ik voor gebruik van dergelijke software. Daarnaast merk ik dat ze altijd actief bezig zijn met de software te verbeteren. Keep it up 👍. Groet Lindsay (Rustenburg Administratie)

Reactie Informer:

Bedankt voor de zeer mooie woorden, Lindsay. Erg blij te horen dat je zo happy bent!

HippoSupport Mestonderzoek

De helpdesk lijkt zo van de set van Little Britain weggelopen; "Computer Says No"

Hoi Richard,
Vervelend te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze helpdesk. De kwestie is inmiddels verholpen na wat onduidelijkheid over en weer.

Dutch Collection Management bv

Ik gebruik Informer nu ongeveer 1,5 jaar en ben zeer tevreden over het gebruiksgemak, interface en natuurlijk de uitstekende feedback op het moment dat ik even iets niet begrijp. Ik heb diverse... Ik gebruik Informer nu ongeveer 1,5 jaar en ben zeer tevreden over het gebruiksgemak, interface en natuurlijk de uitstekende feedback op het moment dat ik even iets niet begrijp. Ik heb diverse boekhoudprogramma's geprobeerd maar Informer overstijgt allen.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en de 5*!

Sebe Boekhouders

Top

Bedankt voor deze 5*!

CG Baits

Zeer goed en betrouwbaar. Flexibel en sluit goed aan bij mijn behoefte. Denkt mee en vooruit.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en 5*!

Liliput Consultancy

Heel fijn en duidelijk boekhoudprogramma, met een prima deskundige en snelle helpdesk.

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en 5*!

Contagio

Zonder enige kennis van zaken, kan ik prima uit de voeten met dit programma. Verstand van boekhouden heb ik absoluut niet, maar dit is voor mij dermate klantvriendelijk dat ik er zelfs graag mee... Zonder enige kennis van zaken, kan ik prima uit de voeten met dit programma. Verstand van boekhouden heb ik absoluut niet, maar dit is voor mij dermate klantvriendelijk dat ik er zelfs graag mee werk. En de keren dat ik toch vastloop of vragen heb, weet ik dat de helpdesk er is. Waar ze me tot nu toe altijd snel, vriendelijk en accuraat konden helpen.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden Janny. Heel erg bedankt voor de 5 sterren!