Informer

Agrolin Advies & Service

Geweldig programma, eenvoudig in gebruik en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik zou het zeker aanraden aan startende ondernemers die niet hun focus hebben liggen op boekhouding. Informer kan gedeeld worden met een accountant, en voor de gebruiker in "niet boekhoudkundige taal", zodat de focus ligt bij het bedrijf en niet bij de administratie. Dat gaat gewoon super makkelijk met informer. Goede helpdesk met filmpjes en instructies. Ik ben fan!

Reactie Informer:

Hele mooi woorden dit. Erg bedankt voor de 5 sterren!

Bareca

Handmatig besteed ik minder tijd aan mijn facturen

Diannes Bloemen

Top

Reactie Informer:

Bedankt voor het mooie cijfer!

D

Onoverzichtelijk, niet gebruiksvriendelijk, onvolledig en slechte service bij vragen

De Bekleder Lelystad

Makkelijk om mee te werken

Reactie Informer:

Bedankt voor het mooie cijfer!

Adm.kntr. M.Verschueren

Snelle responstijd!

Reactie Informer:

Heel erg bedankt voor de 10!

Chahat,Oude Wijsheid Nieuwe wegen

De service die Informer levert, is voortreffelijk. Ik wacht nooit lang op antwoord. Helder antwoord. En in een situatie is Ryan echt wel tot het gaatje gegaan om mij uit te leggen en te laten zien... De service die Informer levert, is voortreffelijk. Ik wacht nooit lang op antwoord. Helder antwoord. En in een situatie is Ryan echt wel tot het gaatje gegaan om mij uit te leggen en te laten zien hoe iets moest gebeuren! Dus, ik ben fan en uitmate tevreden! Vriendelijke groet, Chahat

Reactie Informer:

Dat zijn nog eens mooie woorden! We zullen de complimenten doorgeven aan Ryan want hij zal hier blij van worden. Bedankt voor de 10!

BOEKHOUDZAKEN.NL

Als administratiekantoor bedien ik mijn klanten met de software van Informer. Informer biedt een heldere en goede app zodat mijn klanten er het gemak van ervaren met altijd het juiste inzicht in... Als administratiekantoor bedien ik mijn klanten met de software van Informer. Informer biedt een heldere en goede app zodat mijn klanten er het gemak van ervaren met altijd het juiste inzicht in cijfers. Voor mij werkt de software innovatief, makkelijk en efficiënt. Gewoon de zaken slim geregeld!

Reactie Informer:

Wij zijn heel blij met deze review. Wat een mooie woorden zeg. Heel erg bedankt voor de 10!

automotive parts solutions

Wij werken al 15 jaar dagelijks met informer vanaf de cd versie naar de online versie. zeer gebruiksvriendelijk, fijn de koppeling met de rabobank, koppeling met de webshop, en niet te vergeten de... Wij werken al 15 jaar dagelijks met informer vanaf de cd versie naar de online versie. zeer gebruiksvriendelijk, fijn de koppeling met de rabobank, koppeling met de webshop, en niet te vergeten de helpdesk die je binnen zeer korte responce tijd mocht ergens niet uit komen,

Reactie Informer:

Wauw. Al 15 jaar, Henri. Nog steeds zijn wij blij met jullie als klant. Heel erg bedankt voor de mooie woorden en het mooie cijfer.

RSM Solutions

Ik vind Informer een prettig boekhoudprogramma. Lekker no-nonsens. Het werkt makkelijk en is overzichtelijk.
Klantenservice is snel en goed bereikbaar via de chat.

Reactie Informer:

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent en hartstikke bedankt voor de 10!