Informer

Structuur Administraties B.V.

Top pakket

Reactie Informer:

Geweldig dit te lezen! Bedankt voor de 9.

Perfect Cubes BV

Voor iemand met geen boekhoudkundige achtergrond is dit makkelijk te doen.

Reactie Informer:

Fijn te horen dat je het pakket zo makkelijk in gebruik vind. Bedankt voor de mooie 8!

Junior Productions

Boekhoudprogramma prima. Uitbreiding Handel dramatisch. Inkopen worden niet bij de voorraad opgeteld. Geen ondersteuning. Nu al weken zitten wachten op antwoord. Geen mogelijkheid om te bellen. En... Boekhoudprogramma prima. Uitbreiding Handel dramatisch. Inkopen worden niet bij de voorraad opgeteld. Geen ondersteuning. Nu al weken zitten wachten op antwoord. Geen mogelijkheid om te bellen. En ze blijven het iedere maand in rekening brengen, terwijl ze weten dat deze module niet werkt.

Beste Klaas,
Beste Klaas,
Ik vind het spijtig te horen dat de handelsmodule niet naar wens is. Wij hebben je proberen te helpen maar hebben al 2 maanden geen reactie mogen ontvangen op onze vragen. Om het probleem bij jou op te lossen hebben wij jou medewerking nodig, en daarom vinden wij het des te spijtiger dat je ondanks niet reageren ons met een 1 beoordeeld.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om te reageren op onze vragen zodat wij het probleem kunnen oplossen zodat de handelsmodule wel naar wens is?
Team Informer.

Ideastudio

Ik ben overgestapt van Wefact naar Informer. Helaas heb ik spijt ervan. Software voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Voornamelijk voor abonnementen is het niet handig.

Reactie Informer:

Vervelend te horen dat je genoodzaakt was over te stappen op een ander pakket. Helaas kan ik geen reden ontdekken van de overstap en weet dus niet waar jij vindt dat wij onszelf kunnen verbeteren.... Vervelend te horen dat je genoodzaakt was over te stappen op een ander pakket. Helaas kan ik geen reden ontdekken van de overstap en weet dus niet waar jij vindt dat wij onszelf kunnen verbeteren. Graag hoor ik dat! Alvast bedankt.

FJW Technica

Erg fijne om mij te werken en goeden hulp bij vragen

Taxi Service Harderwijk

Nadat ik er zelf niet uitkwam, wat betreft de opmaak van een factuur heb ik contact opgenomen via de chat.
Binnen 5 minuten kreeg ik een kort en helder bericht terug.
Waarna ik direct mijn...
Binnen 5 minuten kreeg ik een kort en helder bericht terug.
Waarna ik direct mijn werkzaamheden weer kon hervatten.
Nogmaals dank je wel!
Rutger je bent FAN-TAS-TISCH :)

De Belstingjurist

Met trots kunnen we zeggen dat het Informer-team het allerbeste online boekhoudprogramma levert, compleet met indrukwekkende functionaliteit. Telkens wanneer we met vragen zitten, staan ze paraat om... Met trots kunnen we zeggen dat het Informer-team het allerbeste online boekhoudprogramma levert, compleet met indrukwekkende functionaliteit. Telkens wanneer we met vragen zitten, staan ze paraat om ons met snelle en doeltreffende hulp bij te staan. Onze oprechte dank gaat uit naar het fantastische Informer-team!

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden! Bedankt hiervoor en ook bedankt voor de 9.

Niobium consulting

Helaas moeten besluiten over te stappen om ander pakket

CRN Fiscaal

Goede service, billijke prijzen en handig software

SBConnection

Ik gebruik dit programma met veel plezier. Het opstarten kost wat inspanning maar dankzij alle hulp via een rondleiding, help items, chats en teamviewer lukt alles prima. Mederwerkers hebben... Ik gebruik dit programma met veel plezier. Het opstarten kost wat inspanning maar dankzij alle hulp via een rondleiding, help items, chats en teamviewer lukt alles prima. Mederwerkers hebben aandacht en geduld om alle uitleg te geven. Het programma heeft vele mogelijkheden die ik gaande weg beter leer kennen. Kortom: fijn programma.

Reactie Informer:

Geweldig dit te lezen! Bedankt voor de 9.