Informer

BARK bouwmanager

Heel fijn online boekhoudprogramma. Ook het helpmenu is overzichtelijk en de chatfunctie werkt ook snel.

Zite Media

Compleet boekhoudprogramma met goed werkende basis. In de sommige functies is wat verfijning gewenst. Prijs / kwaliteit is goed.

Irfan

Wij zijn 2016 overgestapt om niet alleen voor ons maar ook voor onze klanten administratie in informer te verzorgen. Destijds altijd fijn contact met de helpdesk om bij eventuele problemen, welke... Wij zijn 2016 overgestapt om niet alleen voor ons maar ook voor onze klanten administratie in informer te verzorgen. Destijds altijd fijn contact met de helpdesk om bij eventuele problemen, welke snel werden opgelost. Na 2018 is het alleen maar bergafwaarts gegaan: uren lang niet kunnen inloggen, documenten plots verwijderd, banktransacties zijn nergens te bekennen, mutaties zijn spontaan weg. Wij zitten inmiddels met onze handen in onze haren omdat we alles ondergebracht hebben bij informer, simpele processen duren uren (vandaag 1,5 uur over gedaan om 8 (!) facturen op te stellen en te versturen. Wat je ook doet niet aan beginnen krijg je net als wij spijt!

BenedenBoven

Nieuwe update dramatisch slecht, het stikt echt van de fouten. We kunnen het systeem al 2 weken niet gebruiken. Geen communicatie met Informer, niet bereikbaar en we hebben geen idee waar we aan toe... Nieuwe update dramatisch slecht, het stikt echt van de fouten. We kunnen het systeem al 2 weken niet gebruiken. Geen communicatie met Informer, niet bereikbaar en we hebben geen idee waar we aan toe zijn. .

Simple Technics

Gaat spontaan update van versie 3 naar versie 4 en komt dan met mededeling dat tot een 1 dag kan duren........ Schandalig je kan toch niet verwachten dat bedrijven hun administratie een dag stil... Gaat spontaan update van versie 3 naar versie 4 en komt dan met mededeling dat tot een 1 dag kan duren........ Schandalig je kan toch niet verwachten dat bedrijven hun administratie een dag stil legen voor een update. Maar hopen dat versie 4 niet het geen is de reviews adverteren.......

Reactie Informer:

Hoi Bas,
Hoi Bas,
Het kán tot een dag duren. Dat betekend echter niet dat het ook daadwerkelijk een dag duurt. Jouw account is inmiddels al enige tijd klaar. De update heeft voor jou dus nog geen uur geduurd.

sLaunch

Na de update is het een bagger programma geworden helft werkt niet, ongebruiksvriendelijk en als je aangeeft dat er fouten in zitten krijg je de opmerking: "Ik ga over de procedure niet in... Na de update is het een bagger programma geworden helft werkt niet, ongebruiksvriendelijk en als je aangeeft dat er fouten in zitten krijg je de opmerking: "Ik ga over de procedure niet in discussie." Gelukkig bijna einde jaar, wij stappen over!!

HippoSupport

Zeer onprofessioneel en niet in staat werkende software ook werkend te houden

education interim

Supergoed

ES Administraties

Informer is een gebruiksvriendelijk programma.