Schaay - AV B.V.

Het werk met IncoCash is prettig en transparant.
Via het dossier kunnen wij alle correspondentie/betalingen etc. goed te volgen.
Gelukkig hebben wij weinig zaken maar welke we hebben...
Het werk met IncoCash is prettig en transparant.
Via het dossier kunnen wij alle correspondentie/betalingen etc. goed te volgen.
Gelukkig hebben wij weinig zaken maar welke we hebben gehad
zijn goed en netjes afgehandeld.

JG Webmarketing B.V.

Snel handelen en reageren op acties en communicatie is in deze branche erg belangrijk. Dit wordt door IntoCash dan ook goed en snel opgepakt. Al met al een goede service.

Max van der Werff

Een vordering rechstgeldig maken en dan ook nog innen valt niet mee. Er bestaat ook het risico dat je veel geld aan een davokaat uitgeeft en uiteindelijk toch met lege handen blijft staan. Dankzij... Een vordering rechstgeldig maken en dan ook nog innen valt niet mee. Er bestaat ook het risico dat je veel geld aan een davokaat uitgeeft en uiteindelijk toch met lege handen blijft staan. Dankzij IntoCash wist ik van tevoren exact wat mijn maximale financiële risico zou zijn en besloot ik mijn zaak door te zetten.

PB Administratie & Advies

Een efficiënt en goed werkend kantoor. Geen onnodige correspondentie, maar gewoon duidelijk.

Dudok Bakkerij

Prima ervaring met IntoCash. Handige portal om status te achterhalen, snelle acties in het dossier.

Rosa Wiggers/Hondencentrum Contact

Nette afhandeling en tot nu toe altijd mijn geld alsnog ontvangen dankzij intocash.

Frank van Vliet / Entertainment Holding BV

Uitstekend gedaan, inkasso snel geregeld

Geke

Alles goed en snel afgehandeld! Top!

Geertje

Ik heb een goede ervaring met Intocash, het aanmelden van de incasso is niet moeilijk.
Ik vond het portaal en de overzichtspagina waar men in kon loggen ook duidelijk. De procedure gaat voornamelijk digitaal, dus soms logde ik in om te kijken hoe het met de procedure stond.
Er was niet erg veel contact met de medewerkers, zij handelden dit meestal zelfstandig af. Met vragen heb ik gebeld en aan de hand van het dossiernummer kreeg ik dan de benodigde antwoorden over de procedure.
Zelf zou ik zeker nogmaals gebruik maken van Intocash, hopelijk hoeft dit natuurlijk niet.
Maar de medewerkers waren erg coulant, ik ben heel goed geholpen.

Enige tip misschien wat meer persoonlijk contact met de klanten, maar verder is het duidelijk, snel en overzichtelijk.

garage de Sleutel

Online dossier ingediend waarmee intocash snel aan de slag ging. Er wordt goed overlegd en naar ons mening geluisterd.