Hika

IntoCash hanteert een no cure no pay incasso en verhaalt de kosten op de debiteur. Dit is natuurlijk een werkwijze die elk persoon fijn vindt. Deze incassobureau heeft mij heel goed bijgestaan in de... IntoCash hanteert een no cure no pay incasso en verhaalt de kosten op de debiteur. Dit is natuurlijk een werkwijze die elk persoon fijn vindt. Deze incassobureau heeft mij heel goed bijgestaan in de procedure tegen de debiteur. Nadat we een betalingsregeling hebben getroffen, heeft Intocash er maandelijks voor gezorgd dat het afgesproken bedrag werd betaald, door middel van brieven naar en telefonisch contact met de debiteur.

Jurgen Bulterman

De afwikkeling heeft netjes plaatsgevonden. Intocash heeft een betalingsregeling voorgesteld en Ik heb binnen de afgesproken termijn mijn vordering teruggekregen

Lindenboer V.O.F.

Mijn ervaring met IntoCash is uitstekend, ze zijn adequaat en vasthoudend.

Marco Maliepaard

Snel, Netjes en correct geïncasseerd!

M Kramer-Janson

Uitstekende snelle oplossing van onze zaak. Prima inzage online.

AGT koerier

Heb een hele goede ervaring met IntoCash na telefonisch kontakt hebben ze de zaak heel snel afgehandeld

Friso Kuperus

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Koolen Valkenswaard

1e ervaring met incassobureau en is prima bevallen. Perfecte dossiervorming en communicatie en mijn (onwillige) klant heeft rekening volledig betaald. Kortom , hopelijk heb ik intoCash nooit meer... 1e ervaring met incassobureau en is prima bevallen. Perfecte dossiervorming en communicatie en mijn (onwillige) klant heeft rekening volledig betaald. Kortom , hopelijk heb ik intoCash nooit meer nodig, maar als dat wel zo is heb ik volledig vertrouwen in dit bedrijf.

Angelique Van Hout

Zeer tevreden. Het is prima opgelost en goede communicatie.

Martijn van Braam Personal Training

Positief en professioneel.
Het aantal contact momenten (updates van de status) kan wel wat omhoog.
Soms hoor je een tijdje niets en ben je benieuwd hoe het ervoor staat.