Marlies de Koning Produkties

Mijn ervaring over IntoCash is positief. Normaal wacht ik best lang totdat ik overga op dit soort dingen. Maar bij een vreselijk lastige klant die me steeds een ander factuuradres gaf, besloot ik... Mijn ervaring over IntoCash is positief. Normaal wacht ik best lang totdat ik overga op dit soort dingen. Maar bij een vreselijk lastige klant die me steeds een ander factuuradres gaf, besloot ik het anders aan te pakken. Hij nam mijn telefoon niet meer op enz. Ik was verrast te horen dat uiteindelijk na vele pogingen het IntoCash was gelukt het geld te innen in termijnen. Ik had het zelf misschien al eerder opgegeven, omdat het zelfs een soort oplichter leek. Nee erg goed dat ze bleven aanhouden!! Ik geef hieronder net geen 5 sterren, omdat achteraf duidelijk werd dat ik een factuur ontvang met en zonder btw, dat was even navragen bij mijn belastingadviseur zeg maar voor mijn administratie. De meeste klanten betalen op tijd bij mij, en af en toe iemand later. Maar als ik weer zo'n klant heb, bel ik IntoCash meteen!

marlies de koning produkties

Mijn ervaring is in ieder geval positief. Het is tot op heden nog niet heel vaak voorgekomen ik geef klanten vaak langer de ruimte te betalen (misschien niet goed maar ja), maar bij een moeilijke... Mijn ervaring is in ieder geval positief. Het is tot op heden nog niet heel vaak voorgekomen ik geef klanten vaak langer de ruimte te betalen (misschien niet goed maar ja), maar bij een moeilijke klant, die mij een tweetal keer het factuuradres liet wijzigen, besloot ik het anders aan te pakken. Het was best lastig nog maar het lukte IntoCash uiteindelijk wel het geld te innen met een betalingsregeling over termijnen. Dus ik was erg blij, dit had ik niet alleen voor elkaar kunnen krijgen. Echt een lastige klant. Ik geef toch 4 sterren ipv 5 sterren, omdat ik achteraf te horen kreeg over de afhandeling van de factuur. met btw en zonder btw verhaal etc. Was even uitzoeken hoe dat in zijn werk ging in mijn eigen administratie.

Zeekadetkorps Gouda

Uitstekende site waar het makkelijk is de vordering weer te geven. Snelle en goede afhandeling.

Nanne van Dellen

Prima ervaring.
Inmiddels is de crediteur weer netjes aan het betalen.

Immobilia

Prettig contact en snelle acties die worden ondernomen. Goed op de hoogte via het portaal.
Wel zou ik willen adviseren om een email te sturen zodra er een wijziging is in het portaal.

Bert Verhage

Heel goed

S&A Online

Heb gelukkig nog maar 1 keer jullie in hoeven schakelen, maar jullie heb echt goed werk geleverd. Ik heb alles aangeleverd bij jullie en heb er verder niks meer aan hoeven doen. Geld kwam keurig... Heb gelukkig nog maar 1 keer jullie in hoeven schakelen, maar jullie heb echt goed werk geleverd. Ik heb alles aangeleverd bij jullie en heb er verder niks meer aan hoeven doen. Geld kwam keurig binnen en alles werd netjes afgehandeld.

AXIS Elements BV

Prima service, correcte afhandeling

M. van Rossum Management Consultant b

Prima, accuraat, snel werk, gefaciliteerd door online tools.

Aan-Slag Administratie en Belastingadvies

Snelle actie met goed resultaat.