JCL Vestjens

Ik heb IntoCash ervaren als een zeer professionele organisatie die het dossier op de voet en nauwkeurig volgt. IntoCash is met een wanbetaler van huur een betalingsregeling overeengekomen en heeft... Ik heb IntoCash ervaren als een zeer professionele organisatie die het dossier op de voet en nauwkeurig volgt. IntoCash is met een wanbetaler van huur een betalingsregeling overeengekomen en heeft de achterstallige huur geind en naar mijn account overgemaakt. En wat ook prettig is: voor mij waren er geen kosten aan verbonden; die waren voor de wanbetaler.
Een dikke 10 voor IntoCash

Gevastgoed

IntoCash heeft voor mijn al div. incasho,s gedaan en dat was erg naar tevredenheid.

R.Verweij

We zijn er tevreden want de klant ging snel over tot betaling, we waren er zelf al een jaar mee bezig.

N Iqachoura

In het begin was het nog een beetje onduidelijk hoe ik het via de site moest doen. Maar na het langs gaan en duidelijke uitleg begreep ik hoe ik het moest doen.

Kiwand Services / Nico Dickhoff

Helaas was ik genoodzaakt mij te wenden tot een incasso bureau, het was voor mij een behoorlijke drempel om te nemen.
Nadat het eerste contact per telefoon en kort daarna per email op gang...
Nadat het eerste contact per telefoon en kort daarna per email op gang was gekomen was ik echter zeer opgelucht over het feit dat ik met IntoCash in aanraking ben gekomen.
Deze mensen en de organisatie behartigen je belangen echt op top niveau, binnen zeer korte tijd werd er resultaat geboekt, de voortgang van je dossier kan je keurig online volgen, de tegenpartij wordt echt op verschillende manier benaderd en ik kan niet anders zeggen dan chapeau !!!!

Administratiekantoor de Kamperfoelie

Erg snelle afhandeling👍👍

Virtueel Present

IntoCash heeft me uitstekend geholpen en geadviseerd. Ik ben heel erg tevreden.

IMF Transport en Dienstverenging

Helemaal top

Boxtel Culinair

Goede ervaring. Goede begeleiding tot en met de rechter en kennis van zaken

RT praktijk Zevenhuizen

Into Cash is een bedrijf dat 100% achter de schuldeiser staat. De informatie over inspanningen en stappen richting debiteur zijn direct inzichtelijk in het dossier. Over eventuele noodzakelijke... Into Cash is een bedrijf dat 100% achter de schuldeiser staat. De informatie over inspanningen en stappen richting debiteur zijn direct inzichtelijk in het dossier. Over eventuele noodzakelijke vervolgstappen wordt de schuldeiser goed geïnformeerd en geadviseerd.