garage de Sleutel

Online dossier ingediend waarmee snel aan de slag werd gegaan. Er werd goed overlegd waarbij onze wensen werden meegenomen bij het verhalen van de schuld.

C.A.B.

Uitstekend, snel en accuraat de vordering binnen gehaald.

M. Nieuwenhuijzen

Goede communicatie, duidelijke afspraken en handig overzicht welke stappen er genomen zijn en wat de status is via de website waar je kunt inloggen en alle communicatie terug kunt lezen. Al met al... Goede communicatie, duidelijke afspraken en handig overzicht welke stappen er genomen zijn en wat de status is via de website waar je kunt inloggen en alle communicatie terug kunt lezen. Al met al een zeer correct bedrijf met uitstekende service.

louis stevens

Ik ben erg tevreden over IntoCash ze hebben mijn zaak perfect afgehanded

Mobillux

Snel en zeer correcte behandeling

ARJ Trainingen

Zeer tevreden!

ARJ Trainingen

Zeer tevreden!

Studio Wolfox

Ik had IntoCash ingeschakeld om een niet betalende klant aan te pakken. Als resultaat heeft de klant EINDELIJK gedeeltelijk betaald. Helaas nog niet het restant maar een rechtzaak kostte... Ik had IntoCash ingeschakeld om een niet betalende klant aan te pakken. Als resultaat heeft de klant EINDELIJK gedeeltelijk betaald. Helaas nog niet het restant maar een rechtzaak kostte uiteindelijk meer. IntoCash is erg behulpzaam naar ons geweest en heeft veel werk gestopt in het herhaaldelijk drukken op de kosten en feiten bij de klant. We raden IntoCash erg aan!

Kliniek voor Tandheelkunde

Goede service en snelle correcte afhandeling

CranioSacraal Heemstede CSH

Zeer snel en correct geholpen, en zeer kundige en professionele steun. Zeer blij mee