Karin van Hameren praktijk voor fysio-&craniosacraaltherapie

Goede afhandeling en zitten goed bovenop de zaak! Ik heb uiteindelijk een betaling binnen gehad welke ik nooit meer had verwacht te krijgen!

Youri

IntoCash zet jouw vordering voorop en doen er alles aan om dit te vorderen. Ze zijn zeer makkelijk te benaderen en houden vaart achter het incassoproces.

Mulhof Hoeve

Gemakkelijk geregeld, prima en goed de zaak afgehandeld

Kevin

Intocash heeft snel een brief voor ons gestuurd. Daarnaast zijn de werknemers die ik aan de telefoon heb besproken zeer behulpzaam en beleefd.

General All services

Professioneel , Klantgericht en deskundig

Sjoerd van der Molen

Prima contact, dossier werd professioneel afgehandeld

Firebrand Training

Redelijk makkelijk te begrijpen online omgeving, goede telefonische en schriftelijke communicate met medewerkers. Telefonisch wordt snel duidelijk hoe goed men het vak verstaat bij IntoCash. Al met... Redelijk makkelijk te begrijpen online omgeving, goede telefonische en schriftelijke communicate met medewerkers. Telefonisch wordt snel duidelijk hoe goed men het vak verstaat bij IntoCash. Al met al een prettige samenwerking.

Pay-D Consultancy B.V.

Snel, accuraat, integer en heel toegankelijk. Ook het portaal werkt overzichtelijk en eenvoudig. Top dienstverlening!

MKW

Perfecte afhandeling van een openstaande factuur.

Patrick Andriese

Prima service en al meerdere keren gebruikt. Duidelijk in de gang van zaken en het volgen van de voortgang van het dossier. Ook erg gebruiksvriendelijk via de website alles in orde maken.