Amsterdam Film School

Makkelijke website, snelle service en duidelijke uitleg. Fijn bedrijf om mee te werken.

Pieter Augusteijn

De zaak is snel afgehandeld. Na in eerste instantie zelf meerdere keren de schuldenaar te hebben gemaild heeft hij snel betaald na intocash een aanmaning heeft verstuurd.

Groeisprong

Ivm niet (tijdig) betalende klant heb ik gebruik gemaakt van een cashletter. Fijn dat dit online geregeld kan worden en volgens een duidelijke structuur.

Ivan Mendeszoon/IMRecruited

Dit is mijn eerste ervaring geweest met een incassobureau, dus ik kan niet goed oordelen of de dienstverlening goed of slecht was. Ondanks dat het gewenste resultaat niet behaald is, ben ik tevreden... Dit is mijn eerste ervaring geweest met een incassobureau, dus ik kan niet goed oordelen of de dienstverlening goed of slecht was. Ondanks dat het gewenste resultaat niet behaald is, ben ik tevreden met de bereikbaarheid en behulpzaamheid van Jelle. Hij legt de situatie duidelijk uit en geeft bijbehorend advies. Daarbij stelt hij het belang van de cliënt voorop en zorgt hij daarmee voor een gedegen dienstverlening.

Leenders

Erg professioneel en kundig gehandeld.

PsyToBe

Snelle en adequate hulp om achterstallige bedragen te innen

Dols

Na 8 maanden iedere keer weer gestresst over faktuur,herinneringen en apps eindelijk rust en IntoCash heeft mij zorgeloos met weinig woorden huurachterstand verzorgd en geïncasseerd.

Estherything

Telefonisch geïnformeerd waarbij ik vriendelijk te woord gestaan werd met interesse voor m'n verhaal en advies hoe het beste te handelen. Dossier werd vlot in behandeling genomen en terug gekoppeld.... Telefonisch geïnformeerd waarbij ik vriendelijk te woord gestaan werd met interesse voor m'n verhaal en advies hoe het beste te handelen. Dossier werd vlot in behandeling genomen en terug gekoppeld. Betaling was snel binnen, zonder gedoe. Ik ben zeer tevreden!

M. Hoogkamer

Een dossier bij IntoCash was makkelijk aan te maken. Vervolgens een goed advies gekregen om de vordering op juiste manier binnen te krijgen. Bij vragen duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.... Een dossier bij IntoCash was makkelijk aan te maken. Vervolgens een goed advies gekregen om de vordering op juiste manier binnen te krijgen. Bij vragen duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Prima service

Artjobs B.V.

Na 1 telefoongesprek met korte en duidelijke uitleg hebben wij IntoCash, digitaal voorzien van benodigde informatie.
Hierna is de zaak opgepakt en na alle tevredenheid afgerond.
Ben zelf...
Hierna is de zaak opgepakt en na alle tevredenheid afgerond.
Ben zelf niet van het uitdelen van een maximum score omdat er ten alle tijde ruimte moet zijn voor verbetering.
Zie het dus als een prima eindoordeel.
Hiervoor dank!