ICON

yves

Voor herhaling vatbaar mits er nog iets beter aan de vrijwilliger wordt gedacht

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

ik heb altijd wel een goede tijd en beleving tijdens de onderzoeken hier, je vind altijd wel een luisterend oor als dat nodig is, alles is best professioneel volgens mijn normen, het eten valt ook best mee, er is zeker voldoende keuze kwa eten, de faciliteiten zijn enkel goed op de 2de verdieping als je wat langere studies doet, je weet natuurlijk nooit waar je terecht komt want ik heb al gemerkt dat er geen rekening wordt gehouden met de vrijwilligers die lange studies doen, die worden op de kleinste en saaiste verdiepingen gelegd. als dit me nog vaker gaat voorkomen zal ik er wel met stoppen want mentale gezondheid is voor mij wel heel belangrijk en die mentale rust vind ik enkel op de 2de verdieping.
voor de rest alles prima en zeker aan te raden om mee te doen als vrijwilliger aan studies

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

ik zou graag hebben dat degene die beslist op welke verdieping de vrijwilligers zien te gaan liggen dat de vrijwilligers met een lange studie zoals mijn lopende studie nu van 32 nachten op de 2de verdieping worden geplaatst waar het ruimer is en waar je op zijn minst een pooltafel hebt, een darts, 2 tv's ... waar ze hun mee bezig kunnen houden om de tijd buiten de handelingen op te vullen,
op de derde is het veel te klein met maar 1 tv geen pooltafel, geen darts, geen balkon...
te gek voor woorden dat wij hier zo lang liggen en dan op de saaiste verdieping worden geplaatst.

Reactie ICON:

Beste Yves,
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en uitgebreide toelichting. We hebben je punten intern ook besproken en nemen dit zeker mee als verbeterpunt. Verder doen we er natuurlijk alles aan het verblijf op alle verdiepingen zo prettig mogelijk te maken!
We verwelkomen je graag nogmaals in ons onderzoekscentrum.
Groet, Vera van ICON

Score voor ICON: 3.5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja