Prima behandeling

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Pigmentvlekken

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Minder gewichtige intake , minder mails en minder uitgebreide uitleg behandelingen , te veel om te lezen

Hele goede ervaring gehad. De behandeling werd goed uitgelegd en ook tijdens de behandeling goede uitleg.

Pigment en vaten verwijderen d.m.v. laser

enige minpuntje was dat de prijs niet meer klopte met de prijsopgaaf die ik eerder had gehad.

Nanette Neuteboom

Vriendelijke en professionele ontvangst.

Profhilo kuur

Ga vooral zo door!

Goede ervaring

Pigment behandeling gehad

Blijf zo doorgaan

Zuhal

Tevreden met product en behandeling goed geholpen

Acnebehandeling & camouflage therapie

Meer testers uitbrengen zodat iedereen jullie kent

Geweldige ervaring met cosmetisch arts Juliet. Eerste keer botox voor mij met een geweldig resultaat. Heel erg blij mee!

Botox kraaienpootjes

Great! Very good advise from Sanne.

Laser hair removal

I don’t have any advise, I think you are doing well just as you are

Fijn geholpen, met aandacht voor het proces en de ervaring.

Laserbehandeling voor verwijderen van haargroei benen.

Geen, jullie doen het super

Elsbeth

Fijne sfeer, persoonlijk, stemmen goed af op je wensen

BovenBenen en bikinilijn laseren

Ga zo door

Sanne

Stuk voor stuk allemaal super vriendelijke huidtherapeuten waar je je bij op je gemak voelt!

Laserontharen

Niks, ga zo door!