Eej v Grevenhof-vogel

Top,goede service, veel geduld,goeie uitleg, luisterde naar de klant

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Vaatlaser behandeling

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Jullie zijn toppers , ga zo door .

Positief, ik ben goed en -voor zover ik dat kan beoordelen- deskundig geholpen. Mijn klachten zijn vrijwel geheel verdwenen.

Vaatjes weglaseren

geen adviezen

Wederom een hele fijne ervaring bij Huid & Laser Kliniek Delft

Plasma pen behandeling rond de mond

Geen advies alleen maar complimenten, voor de zorgzaamheid (het warme dekentje tijdens de behandeling) en de professionaliteit.

FDS

Vriendelijk en professioneel

Tattoo laseren

Ga vooral zo door

Aandacht voor de klant, betrouwbaar, maatwerk

Huidbehandeling

Geen, alles is heel goed geregeld.

Heel professioneel

verwijderen wratje

Prima, namen de tijd, professioneel, vriendelijk

Laser bovenlip

Koffietje tijdens het wachten zou lekker zijn.

Leonarda Sieh

Zeer positief.

Botox fronsrimpel

Nvt

Danilo Pedrini

Warm ontvangst, professionele en vriendelijke hulp tijdens de behandeling (Sharon)

Laserbehandeling spinnetje en wegbranden bultje

Niks! Lekker zo doorgaan!

Heel vriendelijk en professioneel behandeld.

Pigment / laserbehandeling

Zou het niet weten