Fijne vezrekering en helemaal niet duur, overal kost de brommerverzekering duur,mijn man stapt ook over p klaverblad, als zijn scooter verzekering af is gelopen, zodat ook hij een goekope... Fijne vezrekering en helemaal niet duur, overal kost de brommerverzekering duur,mijn man stapt ook over p klaverblad, als zijn scooter verzekering af is gelopen, zodat ook hij een goekope verzekering heeft.

Zeer correcte afhandeling mbt het schadeherstel van onze woning, vriendelijke begeleiding. Snelle vergoeding van de ingediende notas

De zwart

Goed geholpen bij het afhandelen van de schade claime bij de tegen partij

Geluk

Ik ben erg tevreden over de hulp die ik van Klaverblad heb gekregen. Aandachtspunt is wel dat stalkgedrag ook zeer serieus moet worden genomen, want dat miste ik enorm.

Ed nolet

Wij zijn zeer correct en goed behandeld

Gondwe

Ik ben zeer tevreden met mijn claim behandelaar als professional en met Klaverblad als verzekeraar. Mijn claim behandelaar was bekwaam en professioneel. Krachtig en effectief in de aanpak. Ze gaf... Ik ben zeer tevreden met mijn claim behandelaar als professional en met Klaverblad als verzekeraar. Mijn claim behandelaar was bekwaam en professioneel. Krachtig en effectief in de aanpak. Ze gaf snel en duidelijk een reactie. De administratie van het aanvraagproces en claimafhandeling was voor mij gering. Klaverblad neemt dit uit handen en ik hoefde alleen op de inhoud van de claim te focussen. De resultaat van mijn claim is volledig naar wens. Ik kan Klaverblad zeker aanbevelen.

Mijn claim ging over rechtsbijstand bij het terugvorderen van een aankoopbedrag en overig geleden financiele schade van een webwinkel die een incomplete product had geleverd en de fout niet wou corrigeren.

Velmans

In jullie polis staat dat reiskosten vergoeding worden bij annulering nou niet dus.
Ons vetrouwen is weg en van familie en vrienden ook

van de Wal

Wij zijn dik tevreden met Klaverblad verzekeringen.

Michael

Ik ben goed geholpen door de jurist. Probleem met de winkel was hierna ook zeer snel opgelost. Erg tevreden over de verzekering.

Afdeling was niet te bereiken via het telefoonnummer op de site. Via algemeen nummer werd dan een terugbelverzoek gedaan en dat werd niet altijd opgevolgd. Na er contact was per digitale melding,... Afdeling was niet te bereiken via het telefoonnummer op de site. Via algemeen nummer werd dan een terugbelverzoek gedaan en dat werd niet altijd opgevolgd. Na er contact was per digitale melding, verliep alles goed, snel en vriendelijk.