Cani

Fijn dat ik Klaverblad rechtsbijstand kan inschakelen voor hulp. Mijn voertuig is in geparkeerde stand aangereden. Klaverblad heeft alle benodigde aspecten ingezet: politierapport,... Fijn dat ik Klaverblad rechtsbijstand kan inschakelen voor hulp. Mijn voertuig is in geparkeerde stand aangereden. Klaverblad heeft alle benodigde aspecten ingezet: politierapport, getuigenverklaring om het hele proces van aansprakelijkheidstelling tot aan expertise en schadevergoeding uitmuntend opgelost. Ik ben in de loop van het proces heel goed geinformeerd geweest dit is een fijn gevoel aangezien ik dan gerustgesteld ben dat de zaak loopt en wat er dan speelt. Zeker aan te bevelen!

Helaas was ik te snel met het boeken van een goedkope vlucht naar Egypte via Schipholtickets. De reviews bleken abominabel en net als vele anderen raakte in gedupeerd vanwege cancelen van mijn... Helaas was ik te snel met het boeken van een goedkope vlucht naar Egypte via Schipholtickets. De reviews bleken abominabel en net als vele anderen raakte in gedupeerd vanwege cancelen van mijn vlucht. Met slechts een beroerde klantenservice gevestigd in Spanje werd het een struggle om de gemaakte kosten te claimen. De medewerker van Klaverblad heeft de zaak naar mijn volle tevredenheid opgelost.

Bogers

Gedurende 1,5 jaar in contact gestaan met verschillende adviseurs binnen Klaverblad, waarbij de een duidelijker was dan de andere. Ik was burn-out en kon daardoor niet altijd goed verwoorden wat ik... Gedurende 1,5 jaar in contact gestaan met verschillende adviseurs binnen Klaverblad, waarbij de een duidelijker was dan de andere. Ik was burn-out en kon daardoor niet altijd goed verwoorden wat ik nodig had of hoe ik in mijn recht stond richting werkgever. Het zou beter zijn indien er specialisten komen binnen Klaverblad die kunnen omgaan met klanten die in onzekerheid zitten en het proces kunnen uitleggen en hoe werknemers wel en niet in hun recht staan en wat er nodig is om qua feiten te verzamelen. Ik voelde me af en toe onbegrepen en adviseurs krijgen denk ik te weinig tijd om het goed toe te lichten.

Buuron

Het heeft best lang geduurd en dat kwam ook omdat er bij klaverblad veel personen de zaak hebben behandeld

Tamara

Fijn geholpen door iemand met goede kennis.

Nasir douayar

De aanhouder wint, in dit geval is klaverblad hier zeker in geslaagd

Dit heb ik al regelmatig gedaan.
Het is altijd prima voor elkaar!

Samson

Snel, duidelijk en goed geholpen.

Snel en vakkundig geholpen.

Arie Kruithof

Zaken die door omstandigheden moeten afgehandeld zijn in het verleden keurig afgesloten. Geen probleem met uitkeren. Altijd netjes te woord gestaan