Thijssen M

Ben al vele jaren tevreden klant bij Klaverblad. Met mijn caravan heb
ik enkele keren schade gehad waar ik helaas niets aan kon doen. Maar ik had we schade. het is door Klaverblad goed opgelost.

Mw. de Boer -Arbas

Van 2007 ben via Klaverblad verzekerd. Ik ben tevreden.

Altijd netjes te woord gestaan en de zaak netjes afgehandeld

Deze zaak was heel snel afgehandeld maar ik vond het advies goed en helder, dus gewoon goed

Ester

Ik ben van mening dat de medewerker die de telefoon oppakte niet bekwaam leek en te zijn noch serieus. Ik heb wel 3 keer moeten bellen om te vragen wanneer ik nu werkelijk teruggebeld zou worden.... Ik ben van mening dat de medewerker die de telefoon oppakte niet bekwaam leek en te zijn noch serieus. Ik heb wel 3 keer moeten bellen om te vragen wanneer ik nu werkelijk teruggebeld zou worden. moest voor de 3e keer het hele verhaal opnieuw vertellen aan degene die de telefoon oppakte. Leek vergeten te zijn waarover het ging. hield zich niet aan de afspraak over het terugbellen.

Trinh

Zeer deskundig advies gekregen ondanks het feit ik niet verzekerd ben voor de woon module. Daarna ook gebeld om te vragen of het goed is verlopen. Dit is de tweede keer dat ik goed ben geholpen. Ik... Zeer deskundig advies gekregen ondanks het feit ik niet verzekerd ben voor de woon module. Daarna ook gebeld om te vragen of het goed is verlopen. Dit is de tweede keer dat ik goed ben geholpen. Ik zal binnenkort mijn verzekering uitbreiden met woonmodule en partner.

Bhatti

Verkeerd ingelicht door mijn adviseur, daarna getracht contact te nemen om vervolgens door een andere medewerker van jullie een leugenaar te worden bestempeld en vervolgens de hoorn erop te worden... Verkeerd ingelicht door mijn adviseur, daarna getracht contact te nemen om vervolgens door een andere medewerker van jullie een leugenaar te worden bestempeld en vervolgens de hoorn erop te worden gegooid. Einduitslag ik word gezien als een fraudeur en ik mag 1100 euro terug betalen. Niet bepaald de manier waarop ik wens behandeld te worden na 10 plus jaren klant te zijn bij jullie.

Draaijer-Suijkerbuijk

Aanvankelijk vriendelijk te woord gestaan en uitgenodigd om stukken aan te leveren. De week daarna zou ik iets horen. Langer dan een week daarna bericht dat mijn geschil onder de verzekering valt.... Aanvankelijk vriendelijk te woord gestaan en uitgenodigd om stukken aan te leveren. De week daarna zou ik iets horen. Langer dan een week daarna bericht dat mijn geschil onder de verzekering valt.

Er waren 2 aspecten, checken of de hoogte van mijn ontslagvergoeding klopte. Ook zij had het over even narekenen maar toen ik dik 2 weken later nog niets had vernomen, durfde ik mijn werkgever niet nog langer aan het lijntje te houden en heb ik maar gewoon getekend.

Het bezwaar tegen een beslissing van UWV was het echte geschil waarvoor ik hulp zocht. Na weken nadat ik de stukken had aangeleverd kreeg ik een telefoontje van Klaverblad dat ik niet te veel hoop moest hebben omdat iemand in mijn situatie eigenlijk nooit het resultaat krijgt waar ik op hoopte.

Ik ben ondertussen verder gaan zoeken en in contact gekomen met een jurist die mij wel wilde helpen. Hij vertelde mij dat ik keuzevrijheid had en mocht kiezen door wie ik geholpen wilde worden. Klaverblad zou hem dan moeten betalen. Hij zou dat wel even voor mij opnemen met Klaverblad.

Klaverblad ging inderdaad akkoord en met behulp van mijn nieuwe jurist kreeg ik de uitslag waar ik zo op hoopte.

Speelman

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling.
Helaas was er onduidelijkheid over de dekking mede door het wijzigen van mijn contactpersoon.
Toch is het keurig opgelost.

Ketting

Ben tevreden over de behandeling van ons dossier bij de rechtsbijstandverzekering, ook al duurt het soms best lang voordat een aanvraag in gang gezet wordt.
Totaal ontevreden over de...
Totaal ontevreden over de klantbehandeling vwb dat we blijkbaar te vaak gebruik hebben gemaakt van de verzekering en men niet kan vertellen wat de consequenties hiervan zijn en wanneer. We gaan op zoek naar een ander.