Niewzwaag

Prima persoonlijk advies en uitleg

Fijn

Eind augustus helaas brand gehad, waarbij mijn huis volledig is afgebrand. Klaverblad heeft mij super geholpen vanaf dag 1. Zonder zelf te bellen werd ik al benaderd door ze. Je zit zelf in een... Eind augustus helaas brand gehad, waarbij mijn huis volledig is afgebrand. Klaverblad heeft mij super geholpen vanaf dag 1. Zonder zelf te bellen werd ik al benaderd door ze. Je zit zelf in een achtbaan van emoties waardoor je niet weet wat en waar je moet beginnen. Na enkele dagen had ik een voorschot gekregen om weer kleren en mijn eerste levensbehoeften te kopen. Televisie reclame lijkt altijd te mooi voor woorden, maar zoals de reclame is op tv van Klaverblad. Zo voel ik mij ook behandeld en beveel Klaverblad bij iedereen aan. Nogmaals bedankt voor jullie fantastische hulp.

Familie Fijn

van de Vorst

Alles was prima in orde,alleen ging er helaas erg veel tijd overheen vanwege de crisis waar we nu in zijn beland

Buitenkamp

Het was onderdeel van ons verzekeringspakket als agrarisch bedrijf en is serieus en vasthoudend afgehandeld door de medewerkster.

Felipq

Hadden snel antwoord nodig en met een spoed terug bel verzoek ook snel antwoord gehad. Daarna goede service en advies. Top geregeld

van Weperen

U legt mij opeens door u op digitale wijze verkregen automatische machtiging op. U doet dit ook nog eens op de 18e, ongeveer 12 dagen voor de vervaldatum. Ik kan daar geen genoegen mee nemen.

Vleer

Ik ben al een aantal jaar bij klaverblad verzekerd. Nooit schade gehad en nu in nog geen 3 maanden tijd 2 mega lekkages. Schade zonder problemen online kunnen invullen en ook ter aanvulling via... Ik ben al een aantal jaar bij klaverblad verzekerd. Nooit schade gehad en nu in nog geen 3 maanden tijd 2 mega lekkages. Schade zonder problemen online kunnen invullen en ook ter aanvulling via e-mail goed en netjes contact gehad. Top verzekeraar!

Reubsaet

Reacties duren weken, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ik niet geholpen wordt.

Santiago

Het is heel snel behandel

wentzel

Gewoon fijn begeleid en afgewikkeld