van Essen

Kleine schade veroorzaakt door een fiets die tegen de auto was gevallen
Kleine schade veroorzaakt door een fiets die tegen de auto was gevallen
Eerste instantie was de schade geen probleem, 3 offertes van autoschade bedrijven opgestuurd en gevraag of hij contant wilde betalen of door zijn verzekering. Hele tijd niets gehoord telefoon werd niet beantwoord.
Via de Jong en Tump naar Klaverblad doorgestuurd voor de afhandeling.
Klaverblad heeft contact gelegd met de veroorzaker van de schade en daarne was het snel geregeld.

Dingemans

Vriendelijke mensen die goed werk leveren en goed luisteren naar je. Telefonisch minder goed te bereiken vanwege werkdruk

bos

Het verzoek om rechtsbijstand had ik eerst via internet aangevraagd. Bij het nabellen een aantal dagen later kon hier niets van gevonden worden, terwijl ik wel een bevestiging heb ontvangen. Mijn... Het verzoek om rechtsbijstand had ik eerst via internet aangevraagd. Bij het nabellen een aantal dagen later kon hier niets van gevonden worden, terwijl ik wel een bevestiging heb ontvangen. Mijn verzoek kon ik toen nog een keer sturen via het beantwoorden van de e-mail die ik ontvangen heb.

Snelle reactie op mijn vragen en duidelijk kennis van zaken.

Niet echt een grote kwestie meegemaakt dus kan niet alles oordelen

Peters

In eerste instantie voelden wij ons niet begrepen. Dit teruggekoppeld en toen is het beter opgepakt(voor ons gevoel).

Klaverblad reageert erg snel tijdens het aanvraagproces. Tijdens de afhandeling van waterschade heeft Klaverblad binnen 2 dagen nadat de kosten duidelijk waren het bedrag op de rekening overgemaakt.... Klaverblad reageert erg snel tijdens het aanvraagproces. Tijdens de afhandeling van waterschade heeft Klaverblad binnen 2 dagen nadat de kosten duidelijk waren het bedrag op de rekening overgemaakt. Nog nooit zo snel een reactie gehad van een verzekering!

den Outer

Ik ben uitstekend geholpen met de juridische informatie en tips van mijn advocaat. Daardoor is de zaak nu opgelost en heeft het niet tot een zaak hoeven leiden.

Mevr.K.Ramtahal

Jullie hebben top werkt verricht.

Godwaldt

Mijn nicht moet toestemming vragen aan de zonen van de moordenaar van haar moeder om de verzekering op haar naam te kunnen zetten. Vind het echt schandalig