Barten

Telefonisch niet te bereiken s avonds of in het weekend

Ben steeds op de hoogte gehouden over het verloop van de schadeclaim. Netjes afgehandeld

De zaak is heel snel opgepakt en elke stap die zij ondernomen hebben is aan mij teruggekoppeld.

Prinselaar

Ik had gemaild en ben snel geholpen met de juiste informatie en hulpmiddelen

Albers

Mijn schadeclaim werd enorm snel afgehandeld. No-nonsens, kostte weinig moeite allemaal. Voor het geld wat ik betaal voor de verzekering het zeker waard!

traa

Ik had mijn verzekering opgezegd en heb daar een brief over ontvangen,maar tegelijkertijd bij de opzeggingsbrief kreeg ik ook een brief met daarin een verlenging van mijn verzekering.Misschien is... Ik had mijn verzekering opgezegd en heb daar een brief over ontvangen,maar tegelijkertijd bij de opzeggingsbrief kreeg ik ook een brief met daarin een verlenging van mijn verzekering.Misschien is het beter als alles op elkaar ingesteld word en goed onderling gecommuniceerd word zodat dit soort brieven als een opzegging niet tegelijkertijd verstuurd worden als een verlenging.

Hoes

Wij hebben alle verzekeringen bij jullie lopen á 150 euro per mnd. Nooit wat geclaimd. Voor het eerst een grote lekkage. Schade was 2800. 2100 euro vergoed gekregen. Zelf dus 700 euro moeten... Wij hebben alle verzekeringen bij jullie lopen á 150 euro per mnd. Nooit wat geclaimd. Voor het eerst een grote lekkage. Schade was 2800. 2100 euro vergoed gekregen. Zelf dus 700 euro moeten betalen. Vraag me af waarom ik verzekerd ben als ik zelf nog zon immens bedrag moet betalen. Eigen risico, oke. Dit gaat echter nergens over. Schade konden wij niets aan doen maar alleen de vervolgschade werd vergoed. Scheur in reservoir toilet ontstaan. Maar nieuw reservoir + plaatsen + klein materiaal werd niet vergoed. 700 eigen spaargeld. Belachelijk. Wij gaan al onze verzekeringen elders onder brengen...

Adequaat en vriendelijk geholpen

Het was me onduidelijk dat de behandelaar persoonlijk gemaild moet worden. Zou iets duidelijker kunnen.
Verder snel en uitstekende afhandeling.

Uitstekend geholpen bij een arbeidsconflict. Mijn jurist heeft zeer professioneel alle mogelijkheden en risicos in kaart gebracht. Ondanks dat wij een zeer sterke zaak hadden en ik het besluit had... Uitstekend geholpen bij een arbeidsconflict. Mijn jurist heeft zeer professioneel alle mogelijkheden en risicos in kaart gebracht. Ondanks dat wij een zeer sterke zaak hadden en ik het besluit had genomen om niet tot het einde door te gaan is er geen moment geweest om niet in mijn besluit mee te gaan. Zeer tevreden over hoe deze zaak en het contact verlopen is. Klaverblad bedankt!