Alles is keurig voor mij geregeld, had er geen omkijken naar eb ben zeer tevreden over de snelle afhandeling

Heidi Rademacher

Super goed geholpen met grandioos resultaat!

Waltmann

Verzekerings geschil met buitenland is dramatisch en ongelofelijk moeilijk om schade te verhalen. Dat had als 1 Europa toch beter geregeld moeten zijn .

De schademelding, waarbij tegenpartij verantwoordelijk is voor de ontstane schade, is prima afgehandeld!
Het heeft wel enige tijd in beslag genomen, maar uit informatie, die netjes werd gedeeld, had dit te maken met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Die zijn waarschijnlijk niet zo vlot met de afhandeling.

Dennis Mateijsen

Persoon die mij geholpen heeft is altijd in contact gebleven tot het probleem was opgelost. Kort lijntje en fijne samenwerking. Helemaal TOP!

van Drielen

Zeer tevreden

de Vaan

Er werd duidelijk gecommuniceerd en een helder en realistisch beeld geschept van de diverse mogelijkheden. Het contact verliep prettig.

Braun

In ons geval hadden wij een schade door steenmarters en let op, Klaverblad neemt dat serieus en je bent er voor verzekerd. De reclame op de t.v. klopt dus.
En dit is lang niet bij alle...
En dit is lang niet bij alle verzekeringsmaatschappijen zo goed geregeld. Gelukkig hadden wij Klaverblad.

Geweldig opgepakt door Klaverblad, de reclame die jullie maken klopt als een bus

Slot

Wij hebben met dank aan de inzet van de behandelaar eindelijk de zaak kunnen oplossen. Want zonder jullie tussenkomst was het niet gelukt