Hoffman

Fijne feestdagen en een goed 2021

Dijkinga

Volgende keer bel ik wel naar juridisch loket. Ik heb inmiddels rechtsbijstand pakket laten royeren.

Snel mailverkeer en supersnelle afhandeling.

Vincent

Zolang ik me kan heugen al verzekerd bij jullie, voor mij zijn jullie de beste

klaver

Prima geholpen, en komen deskundig over

Staal

Ik heb gebruik moeten maken van de rechtsbijstand verzekering die gekoppeld is aan de autoverzekering. Mijn adviseur was S van der Schot, die alles tot in de puntjes heeft afgehandeld. Super, ik kan... Ik heb gebruik moeten maken van de rechtsbijstand verzekering die gekoppeld is aan de autoverzekering. Mijn adviseur was S van der Schot, die alles tot in de puntjes heeft afgehandeld. Super, ik kan niet anders zeggen.

Evers

Ik ben goed begeleidt door Mevr. Abrahams

M van Nes

Ik heb het issue aangemeld en het wordt direct opgepakt en er is een hele fijne communicatie en opvolging van de diverse acties. Je hoeft er nooit om te zeuren , het wordt gewoon allemaal gedaan... Ik heb het issue aangemeld en het wordt direct opgepakt en er is een hele fijne communicatie en opvolging van de diverse acties. Je hoeft er nooit om te zeuren , het wordt gewoon allemaal gedaan zoals je het zou verwachten. Maar de ervaring is vaak met andere zaken zo dat dit niet altijd zo vanzelf gaat.