van Anrooij Teunis

Ik heb geen problemen met Klaverblad zij ook niet met mij heb 25 schade vrijejaren hahaha

Scholtz

Het duurt altijd erg lang voor alles word afgehandeld. Inmiddels helaas al vaker schade gehad (buiten mijn schuld) en elke keer zit ik weken zo niet maanden lang in de rotzooi. Als je er wat van... Het duurt altijd erg lang voor alles word afgehandeld. Inmiddels helaas al vaker schade gehad (buiten mijn schuld) en elke keer zit ik weken zo niet maanden lang in de rotzooi. Als je er wat van zegt dan zijn ze zogenaamd altijd erg druk.

Mangé

Goede comunicatie en betrouwbaar

aarts

Altijd correct en vriendelijk een meestal ook alles op papier wat ik heel prettig vindt.

Te duur. Logisch wanneer alles per se via de tussenpersoon moet. Die moet er ook aan verdienen. Gewoon een eigen, directe, inlog in je info en polissen zou stuk wenselijker en meer van deze tijd... Te duur. Logisch wanneer alles per se via de tussenpersoon moet. Die moet er ook aan verdienen. Gewoon een eigen, directe, inlog in je info en polissen zou stuk wenselijker en meer van deze tijd zijn. En waarschijnlijk ook minder duur. (al vraag ik me af of dat dan in de premie terug te zien valt)

Hoogwelle BV

Klaverblad verzekeringen ons binnen gehaald maar na elk jaar een grote prijs verhoging doorvoeren zo ga je niet met klanten om zonder van tevoren te berichten, dus klaar mee.

Huisman

Ben al vanaf 9 september 2021 bezig met een schade in huis eerst waren ze de melding kwijt daar naar de foto,s en video die ik gemaakt had ( wel nog steeds in mijn telefoon staand ) nu vandaag... Ben al vanaf 9 september 2021 bezig met een schade in huis eerst waren ze de melding kwijt daar naar de foto,s en video die ik gemaakt had ( wel nog steeds in mijn telefoon staand ) nu vandaag 1-11-2021)belde ik met klaverblad hoe de zaak er voor staat gaan ze men schade bekijken eventueel vergoeden en dat kan eind november 2021 zijn , dus met kerst 2025 is mijn bouwput weer klaar en leefbaar maar laat ik dit over mijn kant gaan euh nee dit gaat naar radar tv en noem maar op groet . Zeer Kwaad

M. Ruiter

Bar slecht.

Waar ik oprecht goede hoop had door de diverse tv commercials, blijkt achteraf toch anders - zowel prive als zakelijk.

Mails worden steevast niet beantwoord...
Bar slecht.

Mails worden steevast niet beantwoord (ondanks de automatic reply die vermeld dat de mail ontvangen is), aanmaningen worden bijna 2 maanden van te voren verstuurd of bevatten verkeerde info (in september een aanmaning ontvangen voor de premie over juli is natuurlijk een beetje gek, nog buiten het feit dat er gewoon betaald is).

1x een (zakelijke) schade geclaimd, werd gelijk afgedaan namen de expert die direct langskwam, want viel volgens hun niet onder de verzekering en ik moest het prive maar verhalen.
De inmiddels beschimmelde kleding door de lekkage moest ik maar wassen en opnieuw verkopen.

Verzekeringen eenzijdig beëindigen - daar is Klaverblad echter wel goed in - natuurlijk wel nadat er eerst nog vrolijk geincasseerd is waarbij er dan tegen de tussenpersoon ook nog gelogen word dat de bedragen al terug betaald zijn - dat heb ik nu zelf maar even laten terugboeken.

Na dik een jaar heb ik het opgegeven en worden de verzekeringen overgeheveld.
Voor klaverblad geen gemis, maar voor mij ook zeker niet.

Wellicht dat bij tv commercials blijven een betere keuze is, maar hun verzekeringen - Nee. Die zijn allang niet meer "gewoon".

de Hond

Al jarenlang ben ik met alle verzekering in één pakket bij Klaverblad verzekerd.
Perfect om rechtstreeks met de leverancier van diverse verzekeringen contact te kunnen hebben. Als geen ander weten zij welke producten ze leveren. Ze kunnen dus het beste advies geven. En alle pros en cons kunnen ze ook aangeven. Ons advies neem nooit een intermediar (tussenpersoon).

Smalbil

Eerste keer dat ik de rechtsbijstand nodig had, had ik meer het idee dat men voor de tegenpartij werkt. De tweede keer was het bedrag weer te laag. Eigenlijk betaal ik premie maar heb ik er nooit... Eerste keer dat ik de rechtsbijstand nodig had, had ik meer het idee dat men voor de tegenpartij werkt. De tweede keer was het bedrag weer te laag. Eigenlijk betaal ik premie maar heb ik er nooit iets aan.