Kootstra

Zeer klantonvriendelijkheid dame aan de telefoon gehad die mij maar bleef wijzen op het feit dat ik de assurantieadviseur moest bellen voor een premie opgave. Mijn voorkeur gaat echter uit naar... Zeer klantonvriendelijkheid dame aan de telefoon gehad die mij maar bleef wijzen op het feit dat ik de assurantieadviseur moest bellen voor een premie opgave. Mijn voorkeur gaat echter uit naar rechtstreeks contact met een verzekeraar. De dame was erg onaardig en kortaf tijdens het gesprek.

K Van Putten

Klaverblad Geeft niks om slachtoffers van schade die is gemaakt door verzekerde, de afhandeling is harteloos en geen enkele vorm van sympathie komt naar voren, heel schadelijk als verzekering... Klaverblad Geeft niks om slachtoffers van schade die is gemaakt door verzekerde, de afhandeling is harteloos en geen enkele vorm van sympathie komt naar voren, heel schadelijk als verzekering zijnde. Dames en heren verzeker uw voertuig niet bij klaverblad en vraag al helemaal niet om de afhandeling ervan ! De bedrijven waar ze zogenaamd mee werken behandelen alleen schades af die ze zelf willen en toegestuurd krijgen via klaverblad! Pas op voor deze oplichters! Hoop mijn review terug te zien als ze zo eerlijk zijn op hun pagina, we zullen zien ze nemen ook geen telefoontjes meer op van mij en me vrouw, over wat de reden is dat ze zich zo opstellen naar slachtoffers verzekerde van klaverblad krijg je geen antwoord. De meeste revieuws zijn van eigen klanten of klanten van andere bedrijven waar ze mee samenwerken het is allemaal doorgestoken kaart dit bedrijf !!!

Ozdilek

Perfect afgehandeld zo simpel
Melden dat er schade is
Factuur opsturen binnen 3 dagen had ik volledige bedrag

Yas

Ik vind een zeer net bedrijf juist in de omgang met mensen en afhandeling van verzekering als netjes word aangetoond heel tevreden over de werkwijze van het klaverblad verzekeringen

Tjitske Boterhoek

Ik ben zeer tevreden! Heb drie jaar geleden wateroverlast in mijn woning gehad en heb ervaren dat ik bij Klaverblad goed zit.

Laroy

Dit is een maatschappij voor de gewone burger, klasse aan te bevelen .

Herman Kuhlemeier

Ik heb vorig jaar 2 x schade gehad, 1 x bliksem inslag en 3 maanden later storm schade aan mijn luifel. Geen probleem, de schade werd zeer redelijk , zonder gezeur vergoed! Top!

Ik vind Klaverblad een uniek bedrijf! Het enige bedrijf dat ik ken waar geen robots of automatische bandjes de telefoon opnemen, maar gewoon direct een medewerker die je ook namens alle afdelingen... Ik vind Klaverblad een uniek bedrijf! Het enige bedrijf dat ik ken waar geen robots of automatische bandjes de telefoon opnemen, maar gewoon direct een medewerker die je ook namens alle afdelingen direct kan helpen. Geen callcenters. Wat een verademing! Ik vertel bijna dagelijks over dit bedrijf. Ga zo door en stap allemaal over!

peters van de burgt

Zeer tevreden in de afgelopen tijd zeer netjes behandeld ook voor afhandelingen werden we goed op de hoogte gehouden

Hummel

Na het verstrijken van de verzekering, werd mij medegedeeld dat vanwege de vele incidenten met scootmobielen de premie maar liefst werd verdubbeld. Dat kwam hard aan , je bent invalide, oud en het... Na het verstrijken van de verzekering, werd mij medegedeeld dat vanwege de vele incidenten met scootmobielen de premie maar liefst werd verdubbeld. Dat kwam hard aan , je bent invalide, oud en het pensioen is bevroren, wat een medeleven van Klaverblad. Doe maar lang genoeg ongewoon