Liever niet, deze maatschappij houd er van verzekerde te belazeren en vooral slachtoffers.

Ze vergoeden uiteindelijk niets tot nauwelijks

Wij zijn keurig geholpen door de verzekeringsmaatschappij en alles is netjes afgehandeld.

Karan

Op zoek gegaan naar een reisverzekering. Website van Klaverblad was erg duidelijk en polisvoorwaarden ook helder. Nog even telefonisch contact gehad en dit als zeer prettig ervaren.

Al vele jaren tevreden klant!

p.postema

Slordig, telefonisch geeft men aan ons niet te kunndn terwijl we wel een brief van ze hebben ontvangen .
De brommerverzekering is via de leverancier van de scootmobiel afgesloten en betaald .

Lia Ottink

Schandalig, wij wachten al 90 dagen op uitbetaling na het overlijden van ons zusje.
Andere maatschappij heeft na 14 dagen al uitbetaald. Het gaat klaverblad niet om de mensen maar om het geld. Heel anders dan de reclame doet geloven.
GA NOOIT MET DEZE MAATSCHAPPIJ IN ZEE IS MIJN ADVIES.

Knapen

In de moeilijke huisvestigingsperiode heeft Klaverblad mij gesteund en een uitstekende juridische bijstand verleend en 2 rechtszaken gewonnen.
Nu kan ik weer mijn normale leven weer oppakken en...
Nu kan ik weer mijn normale leven weer oppakken en naar de toekomst kijken.

De reclame met oude seniele mannen die beweren dat ze er voor de medemens zijn is gespeeld. De praktijk is weerbarstig waarbij klaverblad er alles aan doet om onder hun verplichtingen uit te komen.

Wijsman

Schade is keurig netjes afgewikkeld