Schellens

Een beoordeling over een verzekering is pas te geven wanneer deze een keer nodig is. Dan pas weet je of en hoeveel er uitgekeerd wordt, hoeveel gedoe erover is en of je als verzekerde een goed... Een beoordeling over een verzekering is pas te geven wanneer deze een keer nodig is. Dan pas weet je of en hoeveel er uitgekeerd wordt, hoeveel gedoe erover is en of je als verzekerde een goed gevoel daarover hebt. Ik ben al jaren bij Klaverblad verzekerd, al voordat de reclamecampagne begon. En ik vind het jammer dat die er is, daar moet ik dus ook aan meebetalen en dat doe ik liever niet. Ik weet ook niet of de verzekering erop vooruit gegaan is sinds die campagne, denk het niet, die zendtijd en de filmpjes kosten ook eea. Eerlijk gezegd ben ik geneigd om eens elders te gaan kijken.

Hubner

Een verzekering zonder nonsens
Wordt keurig en beleeft geholpen zonder poespas en snelle actie

van Osch

Na een wat stroeve start is het langdurige (vervolg)proces, de behandeling van de zaak heel goed verlopen. Dat betreft het opstellen van brieven en verweerschrift, maar zeker ook het verweer tijdens... Na een wat stroeve start is het langdurige (vervolg)proces, de behandeling van de zaak heel goed verlopen. Dat betreft het opstellen van brieven en verweerschrift, maar zeker ook het verweer tijdens de zitting en onze gezamenlijke, volhardende aanpak. Verder ook het juist handelen op het juiste moment met een uiteindelijk positief resultaat voor ons.
Kortom een zeer tevreden klant.

Laurense

Wij hebben al meer dan 30 jaar naast de aansprakelijkheid, ook de opstal- en inboedelverzekering bij jullie lopen. Gelukkig niet zo heel veel schades gehad, maar in de tijd dat onze kinderen pubers... Wij hebben al meer dan 30 jaar naast de aansprakelijkheid, ook de opstal- en inboedelverzekering bij jullie lopen. Gelukkig niet zo heel veel schades gehad, maar in de tijd dat onze kinderen pubers waren wel eens wat op de aansprakelijkheidsverzekering. Deze afhandelingen waren altijd keurig en snel. Voor ons is de manier van afhandelen van een schade belangrijker dan misschien ergens voor een paar tientjes goedkoper te kunnen verzekeren. Ik kijk dan ook niet naar vergelijkingen omdat ik super tevreden ben.

L. Hagenaars

Onlangs heb ik bij mijn tussenpersoon in Halsteren een schade gemeld. Hij heeft mij prima geholpen, ik hoefde bijna niets te doen, allen melden en gegevens doorgeven. Daarna heeft hij de zaak... Onlangs heb ik bij mijn tussenpersoon in Halsteren een schade gemeld. Hij heeft mij prima geholpen, ik hoefde bijna niets te doen, allen melden en gegevens doorgeven. Daarna heeft hij de zaak afgehandeld.

Ik heb gelukkig nog geen gebruik hoeven te maken van schade . afkloppen zeggen ze bij ons.in Limburg

Han Bouwmans

Een tijd geleden hebben we een waterlekkage gehad.
dit is perfect afgehandeld en vergoed.

J van Ark

Echt wat een rot bedrijf zijn jullie toch ik heb opgezegt en jullie sturen gewoon weer een nieuwe terwijl ik er een mail van heb of adressen kloppen niet sturen dingen naar een andere mail adres... Echt wat een rot bedrijf zijn jullie toch ik heb opgezegt en jullie sturen gewoon weer een nieuwe terwijl ik er een mail van heb of adressen kloppen niet sturen dingen naar een andere mail adres echt waardeloos dat is ook de reden dat ik bij jullie weg ga en dat jullie mensen een poot uit trekken door de dure verzekering ben zo kwaad hier over.

Kristina Swart

Door de reclame van Klaverblad had ik de indruk dat dit een degelijke, klantvriendelijke verzekering moest zijn. Toen ik verhuisde ben ik via het kantoor van mijn aankoopmakelaar overgestapt naar... Door de reclame van Klaverblad had ik de indruk dat dit een degelijke, klantvriendelijke verzekering moest zijn. Toen ik verhuisde ben ik via het kantoor van mijn aankoopmakelaar overgestapt naar Klaverblad. Ik had goede verwachtingen van deze overstap. Mijn ervaring was eigenlijk teleurstellend toen ik bij Klaverblad om een map vroeg (met een groen klaverblaadje er op) om mijn polisbladen in te bewaren. De klantenservice van Klaverblad was niet aardig, gaf mij de indruk dat mijn vraag een beetje belachelijk was en dat dat Klaverblad geen mappen voor haar klanten heeft. Ik vind een map van een bedrijf juist heel handig omdat je meteen de juiste map pakt als je die nodig hebt.
Ik had Klaverblad ingeschat als een verzekering die zeker een eigen map voor de polissen van klanten zou aanbieden. Mijn beeld van Klaverblad is eigenlijk wel aan het twijfelen gebracht en ik vraag me af of ze wel zonder problemen zullen uitkeren als je eens problemen hebt met je huis of inboedel!
met vriendelijke groet,
Kristina Swart

Harun

Oplichter zijn jullie, jullie doen alles conform kleine letters van jullie en jullie helpen nooit jullie klanten. ik ga jullie aankaarten op alle sociale media kanalen.