Slootmaekers

Het toevoegen van een woonhuisverzekering aan mijn overige verzekeringen heeft heel vat voeten in de aarde. De premie klopt niet meer en moet een afrekening betalen tot 1 sept?? kortom 50 euro meer... Het toevoegen van een woonhuisverzekering aan mijn overige verzekeringen heeft heel vat voeten in de aarde. De premie klopt niet meer en moet een afrekening betalen tot 1 sept?? kortom 50 euro meer betalen. Na de nodige telefoontjes ( die ik zelf moet plegen want er komt geen respons van klaverblad ) uiteindelijk uitgekomen op een bedrag van 77 euro terwijl ik voorheen 54 eur. betaalde. Alle medewerkers hebben een ander verhaal? Medewerkers zijn wel vriendelijk maar heb het idee dat ze niet weten waar ze over praten. Jammer maar voel me genoodzaakt naar een andere maatschapij over te stappen.

Nelly

28 april onze zus overleden had een begrafenis verzekering. Maar tot op de dag van vandaag nog steeds niets uitgekeerd het is nu 22 juli. En allemaal flauwekul smoesjes. (De mens staat centraal)... 28 april onze zus overleden had een begrafenis verzekering. Maar tot op de dag van vandaag nog steeds niets uitgekeerd het is nu 22 juli. En allemaal flauwekul smoesjes. (De mens staat centraal) ?????? Ja ze is overleden dus ???????

N.Ottink

Zeer slecht , de reclame zegt de mens staat centraal ,dat is dus een lachertje. Onze zus is 28 april overleden,nu is het inmiddels 21 juli en nog steeds niets uit gekeerd.ze blijven moeilijk doen.... Zeer slecht , de reclame zegt de mens staat centraal ,dat is dus een lachertje. Onze zus is 28 april overleden,nu is het inmiddels 21 juli en nog steeds niets uit gekeerd.ze blijven moeilijk doen. Mijn reclame boodschap is dus ,beter kunt u een andere uitvaart verzekering zoeken. Wij hebben met een andere uitvaart verzekering van mijn moeder een heel andere positieve ervaring gehad.het kan dus wel.

Communicatie is nihil.

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar, dus kan ik geen vragen stellen wat het beste om te doen. ook de verkoop afdeling is niet bereikbaar, echter is deze vraag niet via de mail of invulgegevens... Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar, dus kan ik geen vragen stellen wat het beste om te doen. ook de verkoop afdeling is niet bereikbaar, echter is deze vraag niet via de mail of invulgegevens op de site te stellen. in de email, is dit is mijn telefoonnummer waarop ik bereikbaar ben

Wels

Ja vanwege de prijs kwaliteit verhouding

Snelders

Ik ben er zeer te vrede over.

Jan B. kippers

Aangezien ik nog nooit een beroep heb moeten doen op deze verzekering, is een beoordeling eigenlijk onzin. Wel zou ik zelf graag een beoordeling krijgen vanwege het feit dat ik klaarblijkelijk... Aangezien ik nog nooit een beroep heb moeten doen op deze verzekering, is een beoordeling eigenlijk onzin. Wel zou ik zelf graag een beoordeling krijgen vanwege het feit dat ik klaarblijkelijk uiterst zorgvuldig met mijn eigendommen omga.

Kleijn

Klaverblad adverteerd dat het draait om mensen. Verzekeren niet om geld draait. Het tegendeel is waarheid. Experts worden ingeschakeld om schades niet te hoeven betalen of een tegemoetkoming. Wij... Klaverblad adverteerd dat het draait om mensen. Verzekeren niet om geld draait. Het tegendeel is waarheid. Experts worden ingeschakeld om schades niet te hoeven betalen of een tegemoetkoming. Wij tonen door middel van fotos aan dat er meer is wat de vervolg schade heeft veroorzaakt, maar wederom een reactie wat niet voldoet aan de reclame teksten om verzekeraars de lokken. Maar we gaan door....

Schade ingediend, inbranden omvormer zonnepanelen, daardoor brand voorkomen. Had beter huis in de fik kunnen laten gaan (was deze malafide organisatie) veel duurder uit geweest, maar hadden dan wel... Schade ingediend, inbranden omvormer zonnepanelen, daardoor brand voorkomen. Had beter huis in de fik kunnen laten gaan (was deze malafide organisatie) veel duurder uit geweest, maar hadden dan wel uitgekeerd. Gelijk overgestapt naar andere verzekeraar.