M. Ruiter

Bar slecht.

Waar ik oprecht goede hoop had door de diverse tv commercials, blijkt achteraf toch anders - zowel prive als zakelijk.

Mails worden steevast niet beantwoord (ondanks de automatic reply die vermeld dat de mail ontvangen is), aanmaningen worden bijna 2 maanden van te voren verstuurd of bevatten verkeerde info (in september een aanmaning ontvangen voor de premie over juli is natuurlijk een beetje gek, nog buiten het feit dat er gewoon betaald is).

1x een (zakelijke) schade geclaimd, werd gelijk afgedaan namen de expert die direct langskwam, want viel volgens hun niet onder de verzekering en ik moest het prive maar verhalen.
De inmiddels beschimmelde kleding door de lekkage moest ik maar wassen en opnieuw verkopen.

Verzekeringen eenzijdig beƫindigen - daar is Klaverblad echter wel goed in - natuurlijk wel nadat er eerst nog vrolijk geincasseerd is waarbij er dan tegen de tussenpersoon ook nog gelogen word dat de bedragen al terug betaald zijn - dat heb ik nu zelf maar even laten terugboeken.

Na dik een jaar heb ik het opgegeven en worden de verzekeringen overgeheveld.
Voor klaverblad geen gemis, maar voor mij ook zeker niet.

Wellicht dat bij tv commercials blijven een betere keuze is, maar hun verzekeringen - Nee. Die zijn allang niet meer "gewoon".

Score voor Klaverblad Verzekeringen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Particuliere en zakelijke verzekeringen