Heidi Damen

Een jaar geleden kreeg ik last van allergische reacties op voeding zoals dikke ogen, eczeemplekken in het gezicht en gezwollen lippen. Deze reacties namen in ernst en frequentie toe. Op enig... Een jaar geleden kreeg ik last van allergische reacties op voeding zoals dikke ogen, eczeemplekken in het gezicht en gezwollen lippen. Deze reacties namen in ernst en frequentie toe. Op enig moment ontdekte ik een patroon met betrekking tot reacties op voedingsmiddelen die E-nummers en histamine bevatten. Ik kon steeds minder verdragen en verrichtte steeds meer onderzoek. Ik leerde dat deze stoffen aan vrijwel alle verpakte voedingsmiddelen worden toegevoegd. Eten werd een belasting. Ik moest overal bij nadenken en kon bijvoorbeeld niet meer spontaan uit eten. Een bijkomend voordeel was dat ik spontaan kilo's afviel doordat ik bijvoorbeeld geen chocolade meer at dat veel suiker en histamine bevat.

Binnen de reguliere zorg worden vrij snel pilletjes voorgeschreven tegen allergieën. Dat is prettig voor de korte termijn maar de oorzaak van de klachten wordt niet aangepakt. Ik kreeg steeds meer behoefte aan een soort van voedingscoach: een klankbord aan wie ik mijn verhaal kwijt zou kunnen, iemand met kennis van voeding die met mij mee zou kijken. In mijn omgeving werd ik gewezen op de praktijk van Ivo Houben en heb een afspraak gemaakt.

Ivo nam mijn klachten direct serieus. Hij was oprecht geïnteresseerd en betrokken. Hij vond het een uitdaging met mij op zoek te gaan naar de onderliggende oorzaak van mijn klachten. Ivo leerde mij veel over gezonde voeding en gaf op grond van mijn eetdagboek tips met betrekking tot alternatieven. Ook adviseerde Ivo mij kritisch te kijken naar de samenstelling van de cosmeticaproducten die ik gebruikte aangezien hieraan ook veel schadelijke stoffen worden toegevoegd. Daarnaast werd mijn lichamelijke conditie gevolgd.

De oorzaak van mijn klachten werd per toeval duidelijk. Mijn tandpasta (Complete Protection' van Sensodyne) was op. Toen ik de tandpasta (Signal) van mijn man een aantal dagen gebruikte, zag ik mezelf letterlijk en figuurlijk opknappen. Enerzijds een verrassing. Anderzijds een bevestiging waar dit de toevoeging van schadelijke grondstoffen aan verzorgingsproducten betreft.

Mijn traject bij Ivo is inmiddels afgelopen. Samenvattend kan ik zeggen dat ik veel van hem geleerd heb en nog steeds actief let op wat ik eet en zeer kritisch ben geworden waar dit de aanschaf van nieuwe verzorgingsproducten betreft. Mijn voedingspatroon is blijvend gewijzigd waar dit het gebruik van suikers en kant en klaar c.q. verpakte producten betreft. Het resultaat is een stabiel bloedsuikerspiegel en een gewichtsverlies van 10 kilo. constant is. Ik heb geen behoefte meer aan tussendoortjes. Ik ben 10 kilo afgevallen en mijn gewicht is stabiel.

Mensen die zich herkennen in mijn verhaal maar ook mensen die 'gewoon' aan hun overgewicht willen werken, raad ik van harte aan contact met Ivo op te nemen!

Positieve ervaring.
Goede begeleiding, makkelijk bereikbaar via telefoon/ app

Reins

Fijn ontvangst. Ik ben gemasseerd door Roel. Hij is zeer vriendelijk en heeft veel ervaring en kundigheid. Roel gaf een diepe massage wat mij persoonlijk veel ontspanning bezorgde. Kortom voor... Fijn ontvangst. Ik ben gemasseerd door Roel. Hij is zeer vriendelijk en heeft veel ervaring en kundigheid. Roel gaf een diepe massage wat mij persoonlijk veel ontspanning bezorgde. Kortom voor herhaling vatbaar.

Reactie How2behealthy:

Beste heer, mevrouw Reins, heel fijn om te horen dat u van de massage heeft genoten! Wij hopen u nogmaals terug te zien en willen u heel erg bedanken voor deze review! M.v.g. Ivo Houben

Was een goeie behandeling !

Reactie How2behealthy:

Bedankt voor uw positieve review en fijn dat u van de behandeling genoten heeft! Mvg Ivo Houben

Willie Moonen

Prettige en fijne ervaring

C. Dreezen

Ook vandaag op facebook gepost:

Ook vandaag op facebook gepost:

Ik heb eind 2016 het eerste consult gehad bij How2behealthy en Ivo. Ik werd getriggerd door een advertentie van How2behealthy die ik toevallig zag en waarin een situatie werd beschreven van een vrouw die al jarenlang flink sportte, gezond leefde maar toch een eeuwige strijd voerde tegen de kilo’s. De advertentie raakte mij omdat het over mij kon gaan. Hoe ouder ik werd (nu 58), hoe meer ik sportte en hoe minder ik at….. hoe vervelender mijn relatie met de weegschaal werd. Ik werd er een beetje moedeloos en vaak chagrijnig van.
Wat ook een rol speelde was de vraag die ik mezelf in die periode veel stelde, namelijk wat ik zelf kon doen om te bevorderen dat ik de komende jaren fit en gezond zou blijven en niet tegen de tijd dat ik met pensioen zou gaan, dik, moe, oud en versleten zou zijn.
Kortom ik zocht een weg om te leren hoe ik met voeding invloed kon uitoefenen op mijn fitheid en gezondheid. Ivo heeft mij ruim 1 jaar begeleid en mij goed laten zien en ervaren wat voor mij persoonlijk wel en niet werkt. Zijn coaching en advisering op het gebied van supplementen was deskundig en prettig.
Nu, na ruim 1 jaar eet ik gevarieerder en lekkerder dan ooit en mijn gezin gaat gewoon mee in de nieuw ingeslagen weg. Ik voel me fit, heb geen last meer van opvliegers en ook mijn slaapproblemen behoren tot het verleden. Een flink vetpercentage heb ik inmiddels ‘ingeruild’ voor spier en daar heb ik natuurlijk weer profijt van tijdens het sporten.
Ik heb een nieuwe goede balans gevonden en daar voel ik mij erg goed mee. Diverse bekenden heb ik de weg naar Ivo en How2behealthy gewezen en zij zijn allemaal positief.
De knop omzetten naar een gezondere leefstijl moet je zelf doen, maar met de begeleiding en coaching van How2behealthy gaat dat zeker lukken.

Lianne Jacobs

Leuke en leerzame ervaring!

Geweldig bedrijf. Persoonlijk, professioneel en gedreven.

H. Laan

Voor mij de eerst ervaring met iriscopie; een beetje uit nieuwsgierigheid maar bovenal vanuit de wens om goede gezondheid te behouden. Het was een leerzaam uur waarin ik nieuwe adviezen kreeg waar... Voor mij de eerst ervaring met iriscopie; een beetje uit nieuwsgierigheid maar bovenal vanuit de wens om goede gezondheid te behouden. Het was een leerzaam uur waarin ik nieuwe adviezen kreeg waar ik nu weer even mee aan de slag ga om dan ook weer een keer terug te komen want ik geloof dat er nog meer te leren is.

Alwin

Goed verzorgde massage