Jos Theelen

Ik heb alleen ervaring met de coach van dit bedrijf. En dat was prima

sylvie diemer

Reactie How2behealthy:

Hallo Sylvia, hartelijk dank voor de positieve review. Als dank zullen we €5 aan spaarpunten aan uw account toevoegen. Fijne avond! M.v.g. Ivo Houben

Audrey de Nijs- Wittelings

Goed en persoonlijk advies.

Reactie How2behealthy:

Hallo Audrey, dankjewel voor de positieve feedback! Als blijk van waardering hebben we voor €5 aan spaarpunten aan je account toegevoegd. De webshop heb je ook inmiddels ontdekt dus daar weet je... Hallo Audrey, dankjewel voor de positieve feedback! Als blijk van waardering hebben we voor €5 aan spaarpunten aan je account toegevoegd. De webshop heb je ook inmiddels ontdekt dus daar weet je vast raad mee :). Fijne dag! M.v.g. Ivo Houben

Jos Theelen

Ik heb alleen ervaring met de coach van het bedrijf

Reactie How2behealthy:

Hallo Jos, bedankt voor je review! Je legt altijd de lat hoog voor jezelf en dus ook naar ons met "maar" 3 sterren :) Persoonlijk had ik wel op een sterretje meer gerekend, want je bent 15... Hallo Jos, bedankt voor je review! Je legt altijd de lat hoog voor jezelf en dus ook naar ons met "maar" 3 sterren :) Persoonlijk had ik wel op een sterretje meer gerekend, want je bent 15 kg afgevallen en gedurende het onderhoudsprogramma is je gewicht al 1,5 jaar stabiel en ben je in goede gezondheid en conditie!

Evert Hofmann

Uitstekende producten en tijdige levering

Reactie How2behealthy:

Hallo Evert, fijn dat u tevreden bent en bedankt voor de feedback! Als kleine attentie van waardering hebben we voor €5 aan spaarpunten aan uw account toegevoegd. Deze spaarpunten kunt u als (extra)... Hallo Evert, fijn dat u tevreden bent en bedankt voor de feedback! Als kleine attentie van waardering hebben we voor €5 aan spaarpunten aan uw account toegevoegd. Deze spaarpunten kunt u als (extra) korting inwisselen bij een volgende bestelling.Fijne dag! Mvg Ivo Houben

Stephanie

Goed assortiment en snelle verzending.

Hallo Stephanie,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Als kleine attentie van waardering heb ik voor €5 aan spaarpunten aan uw account toegevoegd. Veel plezier met shoppen :) Mvg Ivo Houben

Angela Rehmann

Super: kundig en behulpzaam

Reactie How2behealthy:

Hallo Angela, Bedankt voor de positieve feedback! Als dank hebben we €5 aan uw account toevoegd. Fijne dag! Mvg Ivo houben

Schild

Top

Reactie How2behealthy:

Hartelijk dank voor de review! Ik zou nog benieuwd zijn hoe we van dit rapportcijfer een 9 hadden kunnen maken :)? U mag mij altijd mailen op info@how2behealthy.nl. Als u uw gebruikersnaam dan... Hartelijk dank voor de review! Ik zou nog benieuwd zijn hoe we van dit rapportcijfer een 9 hadden kunnen maken :)? U mag mij altijd mailen op info@how2behealthy.nl. Als u uw gebruikersnaam dan tevens aan mij doorgeeft kunnen we u de attentie van €5 toekennen. M.v.g. Ivo Houben

Murray

Lovely service!

Reactie How2behealthy:

Dear Michelle, thank you very much for the positive feedback. We have added €5 of points to your account which you can exchange with the next (potential) order. Have a nice Sunday! Regards Ivo Houben

Particulier

Ik ben tot nu toe zeer tevreden, met de producten en de uitleg ervan, maar ook de levering, alles zeer correct en profesioneel.
Gr. Ida

Reactie How2behealthy:

Beste Ida, hartelijk dank voor de positieve feedback! Ben blij om te zien dat u tevreden bent. Ik heb net 165 extra spaarpunten t.w.v. €5 aan uw account toegevoegd die u bij een volgende bestelling... Beste Ida, hartelijk dank voor de positieve feedback! Ben blij om te zien dat u tevreden bent. Ik heb net 165 extra spaarpunten t.w.v. €5 aan uw account toegevoegd die u bij een volgende bestelling kunt inwisselen. Fijn weekend! m.v.g. Ivo Houben | Directeur How2behealthy