Onno Hoes

De service van de medewerkers en de kwaliteit van de producten zijn top!

Mevr. E. Houben

Na een lange periode van vermoeidheid, weinig energie en slecht slapen heb ik de raad van onze zoon Ivo, die consulent is bij How2beHealty, ter harte genomen en ben bij hem op consult gegaan. Na een lange periode van vermoeidheid, weinig energie en slecht slapen heb ik de raad van onze zoon Ivo, die consulent is bij How2beHealty, ter harte genomen en ben bij hem op consult gegaan.
Allereerst adviseerde hij mij om een detox kuur van 10 dagen te volgen, dit was even lastig want ik moest mijn voedingspatroon aanpassen, maar ik ben blij dat ik de uitdaging ben aangegaan. Al na 3 dagen begon ik mij beter te voelen, kreeg meer energie maar ook het slapen ging een stuk beter. Wat een fijne bijkomstigheid was dat ik ook nog een paar kilo afviel. Dit was overigens niet mijn uitgangspunt.
Na die 10 dagen ben ik blijvend bewuster met mijn eten omgegaan en dit patroon heb ik kunnen vasthouden tot op heden.
Ivo is zeer professioneel bezig, geeft duidelijke richtlijnen, zoekt altijd naar de beste producten en geeft prima alternatieven en adviezen. Hij begeleidt en helpt je door het hele proces.

Ik kan hem dan ook met een gerust hart iedereen aanbevelen die van zijn/haar klachten af wil en vanzelfsprekend zijn wij heel erg trots op hem.

René Cané Molinari

I got the right advise about probiotics and orher supplements I needed. Since then my health has improved significantly!!!

Hedwig Geertsen

Deskundig en klantvriendelijk

Schoonheidssalon GianLuca Mesch/Eijsden

Zeer persoonlijke begeleiding en uitleg gekregen tijdens mijn 1e detoxkuur. Mede door de positieve Feedback en tips die je ontvangt tijdens de kuur is het zeer goed vol te houden. Ook de nazorg is... Zeer persoonlijke begeleiding en uitleg gekregen tijdens mijn 1e detoxkuur. Mede door de positieve Feedback en tips die je ontvangt tijdens de kuur is het zeer goed vol te houden. Ook de nazorg is perfect geregeld! Kortom een aanrader voor iedereen die gezond en verantwoord wilt leven!

Prima voorlichting over te volgen levensstijl

Corrie Breeuwer

Super!

Remco Houben

Ik heb al diverse produkten bij dit bedrijf besteld het afgelopen jaar en altijd alles keurig op tijd ontvangen. De produkten zijn van goede kwaliteit en scherp geprijsd en op vragen omtrent de... Ik heb al diverse produkten bij dit bedrijf besteld het afgelopen jaar en altijd alles keurig op tijd ontvangen. De produkten zijn van goede kwaliteit en scherp geprijsd en op vragen omtrent de produkten wordt adequaat en kundig gereageerd. Dit laatste is niet vreemd, aangezien How2behealthy mensen adviseert en helpt om op natuurlijke wijze aan hun gezondheid te werken.

Christie

Professioneel en in de begeleiding positief/kritisch/motiverend

José Kleinen/Sano Vita Maastricht

Heb onlangs hyaluronzuur besteld en een pot zeoliet. Super fijne producten. Echt waar voor je geld en binnen 24 uur in huis! Perfect. Zeer tevreden!!!!