van meensel ludo

Zeer goed

Reactie How2behealthy:

Beste Ludo, hartelijk dank voor uw positieve feedback, dat waarderen we zeer! Alsdank krijgt u 5 euro aan spaarpunten in uw account bijgeboekt. Fijne zonnige dag gewenst! M.v.g. Ivo Houben

Jeanet

In maart 2020 hebben mijn vriend en ik beiden een Humming Mask gekocht.
Voornamelijk om de bloeddruk van mijn vriend zonder medicatie omlaag te krijgen.
We waren al actief bezig met...
In maart 2020 hebben mijn vriend en ik beiden een Humming Mask gekocht.
We waren al actief bezig met gezonde voeding die rijk is aan Omega 3 en 6 en het wekelijks eten van vette vis voor een beter cholesterol en om de bloeddruk te reguleren.
Inmiddels zijn we nu half mei en kunnen we concluderen dat de bloeddruk zonder medicatie gedaald is.
De onderdruk is nog aan de hoge kant 92 maar de bovendruk is inmiddels 124.
De combinatie van voeding, gezonde levensstijl en de Humming Mask zorgen ervoor dat er geen pillen van de huisarts meer nodig zijn. Bovendien kan ik niet aan de indruk ontkomen dat het de nachtrust positief beïnvloed. Ik slaap nu veel vaker de hele nacht door.

Inge Weirauch

Zonder How2behealthy zou ik nooit meer dit gewicht hebben bereikt op mijn leeftijd en inzage gekregen hebben in geen goede producten

Reactie How2behealthy:

Hoi Inge, heel erg bedankt voor de positieve feedback. Fijn dat ons programma (en ondersteunende producten) je heeft geholpen. Als dank voor je review hebben we 165 punten t.w.v. €5 aan je... Hoi Inge, heel erg bedankt voor de positieve feedback. Fijn dat ons programma (en ondersteunende producten) je heeft geholpen. Als dank voor je review hebben we 165 punten t.w.v. €5 aan je webshopaccount toegevoegd. M.v.g. Ivo Houben

Laura Schaper

Goede ervaringen. Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Levering ook altijd prima in orde. Niet de snelste, maar dat is oké.

Reactie How2behealthy:

Beste Laura, hartelijk dank voor uw feedback! Het merendeel van de bestellingen wordt op de dag van bestelling nog verzonden. Vanwege de coronacrisis lukt dat momenteel inderdaad niet altijd. Als... Beste Laura, hartelijk dank voor uw feedback! Het merendeel van de bestellingen wordt op de dag van bestelling nog verzonden. Vanwege de coronacrisis lukt dat momenteel inderdaad niet altijd. Als dank voor uw review hebben we 165 spaarpunten aan uw account toegevoegd. M.v.g. Ivo Houben

B.Gulpen

Bestelling werd naar behoren goed en snel geleverd.

Reactie How2behealthy:

Beste Bert, hartelijk dank voor uw positieve feedback! Als dank hebben we 165 spaarpunten t.w.v. €5 aan uw account toegevoegd. Fijne dag! M.v.g. Ivo Houben

CathS

Eerste keer, alles in orde

Reactie How2behealthy:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Als dank hebben we 165 spaarpunten t.w.v. €5 aan uw account toegevoegd. Mvg Ivo Houben

Gaetan Caplin

Het loont om bij How2behealthy te kopen

Reactie How2behealthy:

Beste Gaetan, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en fijne paasdagen. Mvg Ivo Houben

Goed en snel geholpen

AteSon

Zeer snelle levering. Artikelen netjes verpakt.

Reactie How2behealthy:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zullen als dank 165 spaarpunten aan uw account toevoegen. Mvg Ivo Houben | Directeur How2behealthy

Goeiemorgen, ik had nogal een hoge drempel, maar alles verliep goed als je maar de rust neemt om het uit te zoeken. Er staat nl nogal erg veel op een bladzijde. Waar moet je het eerste beginnen? Goeiemorgen, ik had nogal een hoge drempel, maar alles verliep goed als je maar de rust neemt om het uit te zoeken. Er staat nl nogal erg veel op een bladzijde. Waar moet je het eerste beginnen?
Ik zocht nl crackers. Maar dacht dat het craqotten waren. De naam van het merk was er ook niet. Fijn dat ik kon chatten!
Uiteindelijk toch zelf gevonden door gewoon crackers in te vullen.
Wat een klein beetje vervelend is, is dat de bladzijde wegvalt onder de balk. Daarom zag rechts in de hoek de chatbox wat laat. En de antwoorden.
Misschien is het een aanrader om de belangrijkste tools voor het winkelen zichtbaarder en met de klok mee , op te stellen? Ik weet het niet, maar als je mn mening vraagt.
Ik wens jullie veel succes verder.
Ik kon op het laatst, na afhandeling,de chatbox niet meer vinden om te bedanken. Dus bij deze.