Ik ben blij dat ik via LinkedIn bij How2behealthy terecht ben gekomen. Ivo Houben heeft mij prima begeleid: kundig, betrouwbaar, zorgzaam en toch 'niet te soft'. Een aanrader voor iedereen die loopt... Ik ben blij dat ik via LinkedIn bij How2behealthy terecht ben gekomen. Ivo Houben heeft mij prima begeleid: kundig, betrouwbaar, zorgzaam en toch 'niet te soft'. Een aanrader voor iedereen die loopt met langsdurige klachten en/of 'gewoon' gezond en bewust wil leven! (Michiel, 57 jaar)

Gabrielle

Onlangs heb ik hier Mucuna Pruriens besteld. Naast het feit dat ik hier ontzettend veel baat bij heb ben ik onder de indruk van de deskundigheid en service -en klantgerichtheid van de... Onlangs heb ik hier Mucuna Pruriens besteld. Naast het feit dat ik hier ontzettend veel baat bij heb ben ik onder de indruk van de deskundigheid en service -en klantgerichtheid van de klantenservice. Er wordt met je mee gedacht en er worden aanvullende adviezen gegeven. Ik heb het idee dat veel aanbieders van superfoods, supplementen en vitamines e.d. geen verstand van zaken hebben maar bij How2behealthy is dit zeker niet het geval, integendeel!

Randy von Liebenstein

Enkele maanden geleden gestart met het Do It Yourself
programma en de detox. Zeer goed vol te houden door
fijne opbouw van het programma met verbluffende resultaten
tot gevolg. Daarnaast is Ivo een uitstekende therapeut die zich
vol passie inzet voor zijn klanten.

Snelle afhandeling en bezorging, prima prijzen, goede service.

Juliana

I bought the Vitamin C Serum from Mad Hippie. At first the product hadn't been shipped and I was scared they wouldn't send it, so I contacted them. They replied quickly and the product was shipped... I bought the Vitamin C Serum from Mad Hippie. At first the product hadn't been shipped and I was scared they wouldn't send it, so I contacted them. They replied quickly and the product was shipped the next day, in perfect state. I'm really happy about the purchase.

Reactie How2behealthy:

Thanks for your positive review! We really appreciate it and wish you a happy skin as well with it :) I use it every day! Regards Ivo Houben Director How2behealthy

Betere kijk op gezonde voeding, gewichtsvermindering is een +punt, zeker een aanrader voor mensen die hun gezondheidsklachten willen aanpakken op een andere manier dan met medicatie.

Ik heb zelf al 12 jaar een traagwerkende schildklier ,en inmiddels werkt hij helemaal niet meer ,daardoor is gewicht Altijd een punt ,en vermoeidheid ,stoelgang Zijn ook een probleem ,Ben bij Ivo... Ik heb zelf al 12 jaar een traagwerkende schildklier ,en inmiddels werkt hij helemaal niet meer ,daardoor is gewicht Altijd een punt ,en vermoeidheid ,stoelgang Zijn ook een probleem ,Ben bij Ivo terecht gekomen sinds juli 2018 ,en Ben inmiddels 8 kilo afgevallen ,heb veel meer energie,en Mijn stoelgang Gaat ook prima ,Ben zo blij dat Ik door aanpassing in Mijn eetgewoontes ,weer me lekker in Mijn vel voel ,dat Zou Ik iedereen aanraden ,want het is geen dieet ,Maar anders eten
Ik Ben 100% tevreden ,kan het iedereen aanraden

Hallo Ik heb sinds 12 jaar een traag werkende schildklier ,waardoor Mijn gewicht ,energie ,mij enorm tegen werken,,Ben in juli 2018 ,bij Ivo terecht gekomen ,Ben sinds doen een ander eet patroon... Hallo Ik heb sinds 12 jaar een traag werkende schildklier ,waardoor Mijn gewicht ,energie ,mij enorm tegen werken,,Ben in juli 2018 ,bij Ivo terecht gekomen ,Ben sinds doen een ander eet patroon Gaan volgen ,wat super lekker is en niet moeilijk ,Ben nu 8 kilo afgevallen heb veel meer energie ,Ik voel me zo veel beter , Ik Ben enorm tevreden ,en zeker de complimenten wat Ik krijg ,
Geweldig

Patricia ten Klooster

Professionele begeleiding, heldere uitleg van het programma en over de producten, een programma wat werkt en waarbij ik mijn doelen heb kunnen verwezenlijken. Ik ben heel tevreden over... Professionele begeleiding, heldere uitleg van het programma en over de producten, een programma wat werkt en waarbij ik mijn doelen heb kunnen verwezenlijken. Ik ben heel tevreden over how2behealthy,

kathinka smeekes

Kwam in september 2018, bericht tegen van how2behealthy, dit sprak mij erg aan omdat ik met verschillende gezondheidsklachten kampte, heb een intake gesprek geboekt ,en vond dit erg... Kwam in september 2018, bericht tegen van how2behealthy, dit sprak mij erg aan omdat ik met verschillende gezondheidsklachten kampte, heb een intake gesprek geboekt ,en vond dit erg confronterend,Ivo legt alles goed en begrijpend uit ,werk aan de winkel dus ,was wel meteen gemotiveerd.
In oktober 2018 begonnen en nu 13 kilo afgevallen.ben enorm tevreden met de manier van werken bij how2behealthy, het voelt niet als dieet ,het is gewoon een nieuwe manier van leven ,voel me inmiddels veel beter,slaap beter en zit beter in mijn vel,ook veel complimenten uit mijn omgeving dat mijn huid er gezonder uitziet ,ben er nog niet helemaal nog 5 kilo,maar dat gaat zeker lukken op deze manier ,ivo heel erg bedankt ,had nooit durven dromen dat ik nog eens zo'n gewicht zou hebben