Eleonora

Very positive

Reactie How2behealthy:

Good morning Eleonora, thanks a lot fot this review. As a small gesture of our gratitude we have added 165 points (€ 5 euro) to your webshop account. Have a lovely weekend! Regards Ivo Houben

Riet

Prima: snelle afhandeling

Reactie How2behealthy:

Beste Riet, hartelijk dank voor de fijne feedback. Als dank hebben we €5 aan spaarpunten aan uw account toegevoegd. Veel shopplezier en een fijn weekend. Mvg Ivo Houben

Francesco Colotta

Prima webshop, snel kunnen bestellen en leveringen

Reactie How2behealthy:

Beste heer Colotta, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Als kleine attentie zullen we 165 spaarpunten in uw account bijboeken. Veel plezier ermee bij uw volgende bestelling! mvg Ivo Houben

Alida

Mooie producten

Reactie How2behealthy:

Beste Alida, hartelijk dank voor de positieve feedback! We hebben als kleine attentie en blijk van waardering 165 spaarpunten (t.w.v. €5 aan uw account toegevoegd). Mvg Ivo Houben

Jeffrey Koot

Zeer kundig.

Reactie How2behealthy:

Dank je Jeffrey voor de positieve feedback! We hebben een kortingscode aan je opgestuurd die je o.a. voor een nieuwe meting kan inwisselen!

coby

Goede verpakkingen en snel geleverd , heel veel keuze, top !

Reactie How2behealthy:

Hallo Coby, wat fijn dat u tevreden bent! Als dank voor uw review hebben we €5 als spaarpunten aan uw account toegevoegd. Veel shopplezier de volgende keer! Mvg Ivo Houben

?

Positieve ervaring, maar ik merk wel dat het handig is als je zelf al wat voorkennis hebt. Het is dan allemaal wat makkelijker te begrijpen en te behappen. Ik kan me voorstellen als je geen kennis... Positieve ervaring, maar ik merk wel dat het handig is als je zelf al wat voorkennis hebt. Het is dan allemaal wat makkelijker te begrijpen en te behappen. Ik kan me voorstellen als je geen kennis van zaken hebt, dat het lastig te begrijpen is en daardoor wat minder snel de stap zult zetten om hieraan deel te nemen. ( kan ik me zo voorstellen).

Pauline

Fijne producten, goede prijs, snelle levering

Reactie How2behealthy:

Hallo mevrouw Derks, hartelijk dank voor de positieve feedback, dat stellen we zeer op prijs. Als attentie hebben we 165 spaarpunten t.w.v. €5 aan uw account toegevoegd. Deze kunt u bij een... Hallo mevrouw Derks, hartelijk dank voor de positieve feedback, dat stellen we zeer op prijs. Als attentie hebben we 165 spaarpunten t.w.v. €5 aan uw account toegevoegd. Deze kunt u bij een (eventuele) volgende bestelling inwisselen. M.v.g. Ivo Houben

Emile stappaerts

Fijne ervaring; goed advies - inhoudelijke tips en suggesties over welke producten mbt werking en toepassing- als ook afweging tussen verschillende producten