Emile Stappaerts

Goede ervaringen

Reactie How2behealthy:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zullen als dank 165 spaarpunten aan uw account toevoegen. Mvg Ivo Houben - Directeur How2behealthy

Zeer goed, klantvriendelijke website en snelle levering

Goed en snel geleverd!

Ricky v d weerdt

Heel goed

Sander van Heezik

Ik als maagpatiënt ben ik gaan zoeken naar advies. Ik merkte dat mijn lichaam verkeerd aan het reageren was. Mijn geuren werden anders zoals zweet, urine en ontlasting door verkeerde voeding en ik... Ik als maagpatiënt ben ik gaan zoeken naar advies. Ik merkte dat mijn lichaam verkeerd aan het reageren was. Mijn geuren werden anders zoals zweet, urine en ontlasting door verkeerde voeding en ik had last van een opgeblazen gevoel. Ik ben terecht gekomen bij Ivo, om mijn problemen aan te pakken. Hierbij heb ik een goed resultaat behaald in een kleine twee maanden. Ik voel mij beter dan daarvoor. heb vanaf mijn geboorte een maag afwijking en kan door het advies wat ik heb gevolgd bij Ivo, weer beter leven met mijn aandoening. Ik ben dan ook zeer blij en dankbaar hiervoor. Ook ben ik 4 kilo afgevallen. Goed werk Ivo en bedankt voor al jou inzet.

jolanda hofstede

Ik koop regelmatig mijn gezonden producten. een hele goed uitleg en hulp wanneer nodig.

Ashish Alvares

Het was een vlotte transactie

Goed. Betaalbaar. Snelle levering.

Goede service, kennis en kunde

Serge

Ik ben tevreden