Fam. Brouwer

Het was een lange dag voor de mannen!
Ze werkten stil en hard door.
Wij hebben een fijn contact met Serge gehad en vol vertrouwen in het eindresultaat!
Ons huis is met 2 " nieuwe...
Het was een lange dag voor de mannen!
Ze werkten stil en hard door.
Ons huis is met 2 " nieuwe trappen en overloop " helemaal prachtig, bedankt allemaal groetjes Monique

Fijne verstandhouding met liefde voor het vak!

Bart van der Velde

Super mooie p.v.c. vloer.
Keurig gelegd prima werkers, zijn zelfs de laatste dag tot 20:00 doorgegaan om alles af te krijgen.
Ondanks verdrietige omstandigheden van één van de medewerkers.

Netjes gewerkt, vrolijk team, super aanrader!

n.v.t.

Ted Heins

Wat een top bedrijf. Super voorlichting die je helpt bij het maken van de juiste keuze, komen afspraken na en werken met de beste vaklui ( eigen personeel ) Wij zijn zo blij met onze nieuwe vloer.... Wat een top bedrijf. Super voorlichting die je helpt bij het maken van de juiste keuze, komen afspraken na en werken met de beste vaklui ( eigen personeel ) Wij zijn zo blij met onze nieuwe vloer.
Ben je ook op zoek naar een nieuwe vloer? Dan is dit echt een aanrader!

Eigen personeel, meedenken en hart voor jou nieuwe vloer.

Guth

- Fijne mensen
- Vriendelijke mensen
- Vakmensen

Vriendelijkheid !

Irfan Habiboellah

Zeer professioneel te werk gegaan, met een top eindresultaat, netjes werkend, vriendelijk en klantgericht.
Sterke communicatie.

Service, kwaliteit, meedenken met de klant, netheid.

Familie Kartoredjo

Serge en zijn team staan voor topkwaliteiten service.
Superblij zijn we met onze prachtige vloer!
In één woord TOP!!!

Yvo Hamstra

Nette service en heel vriendelijk personeel.
Goed geholpen bij plaatsing en problemen adequaat opgelost.

Vriendelijkheid.

Feit dat vloer lager uit kwam en daardoor probleem gaf bij plaatsing, had ik verwacht dat dit bij opname was opgemerkt.

Michel Buijs

Uitstekende informatie voor gewenste vloerbedekking welke ook in de zaak te zien is. We zijn heel blij met onze pvc vloer, hoge plinten, aluminium rooster en de perfecte afwerking van het geheel.

Alles is naar wens en heel netjes geplaatst

In de ochtend vroeger beginnen dan 10.30 uur

Liselotte van Loenen

Het wachten meer dan waard!
Goed en professioneel advies van de damens in de winkel. Nemen graag de tijd voor je, ook als de winkel eigenlijk al gesloten is.

En dan de heren die de...
Het wachten meer dan waard!

En dan de heren die de vloer leggen.
Een enthousiast, leuk, vrolijk, spontaan, divers team. Die van aanpakken weet!
Kundig en netjes werkt!

We kijken uit naar de trap volgend jaar.

Goede service, niks is teveel

Lisette Dittmar & Michael Dittmar

We zijn erg tevreden over de geleverde diensten van het Rijswijkse Vloerenhuis. In de winkel zijn we al goed geholpen met het uitzoeken en advies over wat in onze situatie passend zou zijn.

Het plaatsen van de vloer en jaloezieën is ook naar tevredenheid gebeurd. Fijn ook het oog voor detail en dat er goed rekening gehouden wordt met de wensen van de klant.

Oog voor detail, service gerichtheid