Dolores

En ja: Vakmanschap is Meesterschap 👌. Zeer professioneel bedrijf waarbij de klant centraal staat. Men denkt in alle facetten met je mee en geven een realistisch beeld van de mogelijkheden.
En ja: Vakmanschap is Meesterschap 👌.
Veel dank voor onze prachtige vloer en de keuze voor onze kicken vouwgordijnen.

Professioneel
Doen wat zij zeggen
Betrouwbaar

Pim vd Meij, Cheyenne Ouwersloot

Als je kwaliteit wil, moet je hier zijn!
Als je kwaliteit wil, moet je hier zijn!
Het werk wat dit team levert is topkwaliteit, dit zie je meteen terug in het eindresultaat, maar ook zeker in het proces. Het oog voor detail en oplossingsgericht denken voor de kleinste dingen laat zien dat je met echte vakmensen te maken hebt! Buiten dat zie je aan alles dat dit een heel hecht team is en perfect op elkaar ingespeeld zijn. Kortom, een topproduct door leuke, gezellige en zeer vakkundige mensen, zowel in de winkel als daar buiten.

Vakkundig, oplossingsgericht, betrokken, leuk en gezellig

H. van der Stoep

Ook de behulpzaamheid met het verplaatsen van de keuken-apparatuur is fijn verlopen. De medewerkers hebben op geweldige wijze hun best gedaan om het keuken-tapijt netjes te leggen.

Echt een aanbevolen bedrijf!

Behulpzaamheid en vakmanschap

Johannes van Bezouwen

De medewerkers van het Rijswijkse Vloerenhuis hebben onze gerenoveerde rijtjeswoning in 4 dagen naar volle verwachtingen volledig voldaan. Zowel de medewerkers in de winkel als die in huis waren.... De medewerkers van het Rijswijkse Vloerenhuis hebben onze gerenoveerde rijtjeswoning in 4 dagen naar volle verwachtingen volledig voldaan. Zowel de medewerkers in de winkel als die in huis waren. Vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam.

Klantgericht, voorkomend, communicatief, netjes

Nettie van Deursen - Reuser

Mijn nieuwe vloer ziet er fantastisch uit en is keurig geplaatst. Heel netjes met witte plinten.
Ik wil het Rijswijkse Vloerenhuis echt aan iedereen aanbevelen.

De mannen beginnen...
Ik wil het Rijswijkse Vloerenhuis echt aan iedereen aanbevelen.

De mannen beginnen wat laat, maar zij werken hard en gaan door tot de klus klaar is.
Ook alle verpakkingsmateriaal is keurig meegenomen en opgeruimd.

Een 10 met een griffel.

Verstand van zaken, harde werkers
5 sterren zeker waard

Misschien alleen op tijd beginnen

Arno Stoutjesdijk

Ben prima geholpen met het uitzoeken van mijn laminaatvloer en de vloer is volgens planning keurig gelegd. De aansluiting op de schuifpuien is zeer mooi gedaan. Omdat ik mijn ondervloer niet had... Ben prima geholpen met het uitzoeken van mijn laminaatvloer en de vloer is volgens planning keurig gelegd. De aansluiting op de schuifpuien is zeer mooi gedaan. Omdat ik mijn ondervloer niet had geëgaliseerd was er nog wat nazorg nodig in de gang en ook dit is snel en goed opgepakt. Kortom, ik ben dik tevreden.

Men houdt zich aan de planning: afspraak is afspraak en het verlenen van service staat in een hoog vaandel.

Geen, ik kan werkelijk niets bedenken.

Grietje Huitema / Fam.Braaksma

We zijn super blij met het eindresultaat. We hebben Eik-Marsepein laminaat laten leggen op zolder lekker licht!
Aardige mannen Top!

Snelle, nette en fijne service

n.v.t.

Pieter & Monique van Loon / Meyler

Allereerst in de showroom, prettig, goed geholpen.
Alles goed doorgesproken.
Erg fijne ervaring.
Zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers.
Denken goed mee en prima advies. Allereerst in de showroom, prettig, goed geholpen.
Alles goed doorgesproken.
Erg fijne ervaring.
Zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers.
Denken goed mee en prima advies.
Het werk voortreffelijk uitgevoerd.

Vriendelijk / vakkundig

n.v.t.

L. Nieboer

Na een grote miskoop op zowel de begane grond als de 1e verdieping op advies van mijn ouders naar het Rijswijkse Vloerenhuis gegaan. Beide vloeren en 2 trappen laten bekleden. Uiterst tevreden over... Na een grote miskoop op zowel de begane grond als de 1e verdieping op advies van mijn ouders naar het Rijswijkse Vloerenhuis gegaan. Beide vloeren en 2 trappen laten bekleden. Uiterst tevreden over de deskundigheid, de adviezen en de afwerking!
Hiernaast ook het begrip en het geduld na toch wat onzeker te zijn na de 1e miskoop bij een ander bedrijf. Na afloop belde de eigenaar ook hoe ik het had ervaren, super klantvriendelijk =)!

Van A tot Z

Geen, 10+

Anne & Ferry de Neyn

We werden getipt door vrienden en we zijn heel tevreden.
Prima werk geleverd zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel.
We zouden deze firma bij iedereen aanbevelen.

Deskundig & vriendelijk team

Niet gevonden.