Lisette

Ontzettend vriendelijke en professionele mensen.
Ze denken met alles mee en hebben zelfs in de keukenkastjes (extra!) vloer gelegd.
Wij zijn super tevreden!!

Michael van der Zee

Vandaag donderdag 6 oktober, hebben Erwin en Joshua onze laminaat vloer gelegd in één woord vaklui. Maar los van hun deskundigheid zijn het ook aardige en fatsoenlijke kerels.
Geen 9-5...
Geen 9-5 mentaliteit en keiharde werkers.

Vakmanschap en harde werkers.

Aad Bakker en Elly van Bentem

Vandaag zijn Faisal en Serge van Het Rijswijkse Vloerenhuis geweest en hebben een schitterende vloer neergelegd op een zeer professionele wijze. Van aankoop tot het leggen van de vloer zijn wij... Vandaag zijn Faisal en Serge van Het Rijswijkse Vloerenhuis geweest en hebben een schitterende vloer neergelegd op een zeer professionele wijze. Van aankoop tot het leggen van de vloer zijn wij steeds goed geïnformeerd, goed geadviseerd en werkelijk geen vraag was te veel.
De vloer is perfect afgewerkt. Plinten zijn netjes geplaatst en alles in overleg. De vloer is schoon opgeleverd. Het carpet is mooi afgewerkt en zelfs de deuren zijn op maat gemaakt. Een bedrijf die wij iedereen kunnen aanraden. 100% kwaliteit!

Manier van communiceren en eerlijk.

Geen.

Kenneth Baumeister

Hele fijne service, van meedenken in de winkel tot flexibiliteit met inplannen van de werkzaamheden.

Alles mooi afgewerkt tot in de puntjes!

Kundige afwerking en meedenken met de combinatie

JWG Hinfelaar

Na 3 jaar ontstond er een probleem met onze Quickstep Majestic vloer. Op een aantal plekken kwam er een verdikking op de planken.
Het Rijswijksvloerenhuis heeft dit zeer serieus genomen en 1...
Het Rijswijksvloerenhuis heeft dit zeer serieus genomen en 1 van de planken direct vervangen. Helaas heeft fabrikant Quickstep hen en dus ons, enorm slecht behandeld met dit probleem. Omdat het probleem zich op steeds meer plaatsen voordeed hadden zowel het Rijswijksvloerenhuis als wijzelf geen vertrouwen meer in deze vloer.
Hoewel het duidelijk een fabrieks fout betrof kwam er van Quickstep alleen een belabberde oplossing: 5 nieuwe planken.
Omdat het vertrouwen in de vloer weg was hebben het Rijswijksvloerenhuis en wij besloten om de gehele vloer, ca140 vierkante meter, te vervangen. De heren hebben het ten eerste financieel keurig opgelost en ten tweede een prachtige nieuwe vloer geplaatst. We hebben gekozen voor een Meister M6 visgraat die weer zeer vakkundig is geplaatst. In vier dagen is de oude vloer verwijderd en is de nieuwe geplaatst. De afwerking is keurig de plinten en het kitten is zeer strak.
Het oplossen van voorkomende problemen bepaald de service van een bedrijf. Hiervoor krijgt het Rijswijksvloerenhuis een dikke pluim!
Serge, Vice, Erwin en Jos, bedankt!

Kwaliteit
Service
Zeer correct
Goede prijs

De stofzuiger maakt kabaal

P. Castenmiller

Van begin af aan werd er door Het Rijswijkse Vloerenhuis goed meegedacht en kregen we passende adviezen.

Alle afspraken werden nagekomen. De ploeg die de vloer heeft gelegd deed het met grote zorg aandacht en deskundigheid.

Al met al zijn wij zeer tevreden.

Duidelijkheid en deskundigheid

Nee

V.d. Sande

Heel netjes gewerkt. Keurig aan alle afspraken gehouden. Goed meegedacht aan het ontwerp.
Een compliment voor het Team van Het Rijswijkse Vloerenbedrijf om alles zo snel mogelijk en keurig af te leveren.

Tessa Jaspers

Super goede service door echte vakmensen!
Het werk ziet er niet alleen goed uit, er wordt ook goed met ons mee gedacht. Wij hebben de trap laten bekleden en een visgraatvloer laten leggen. Super goede service door echte vakmensen!
Beide is mooi strak gebeurd. Daarnaast is het personeel vriendelijk en erg netjes.

Kwaliteit, netheid en het personeel zelf

In de winkel zijn we goed voorgelicht.
De offerte gaat uit van de maximale kosten, waardoor je niet voor verrassingen komt te staan.
De vloer is goed gelegd en het contact met de...
In de winkel zijn we goed voorgelicht.
De vloer is goed gelegd en het contact met de medewerkers was goed.

Eerlijk

Niet

E. Fokke

Mooie showroom met uitgebreid aanbod én fijne en kundige hulp. Het is vooral een familiebedrijf.
Vervolgens een mooie PVC visgraat vloer uitgekozen.
Na inmeten is de vloer (120m2) in 3...
Vervolgens een mooie PVC visgraat vloer uitgekozen.
Na inmeten is de vloer (120m2) in 3 dagen gelegd.
Serge, Faiz, Erwin en Joshua zijn echt vakmensen en ook erg vriendelijk. De vloer en de afwerking met plinten is zeer mooi gelegd! Je merkt dat ze voor het mooiste eindresultaat gaan! De totale prijs vonden wij best aan de hoge kant maar kwaliteit heeft een prijs en kwaliteit is zeker geleverd!

Vakmannen, vriendelijk

Niet goedkoop