Liselotte van Loenen

Wederom prachtig werk geleverd!
Een lastige trap maar dat hield de heren niet tegen. Strak en netjes gewerkt.
Alleen maar complimenten voor dit bedrijf en team.

Nogmaals dank je...
Wederom prachtig werk geleverd!
Een lastige trap maar dat hield de heren niet tegen. Strak en netjes gewerkt.
Alleen maar complimenten voor dit bedrijf en team.

Nogmaals dank je wel voor alles

Els Jansen

Topwerk geleverd, superblij mee! Alles perfect afgewerkt en alles ter plekke meteen opgelost. Beleefde en zeer vriendelijke, hardwerkende medewerkers.

Schalk-Verwer

Via buitengewoon positieve ervaring van een vriendin, aan dit adres gekomen. Kan alleen maar bevestigen dat dit een juiste keuze was.
Afspraken worden stipt nagekomen. Vloer is mooi gelegd en...
Afspraken worden stipt nagekomen. Vloer is mooi gelegd en zorgvuldig afgewerkt bij de plinten.
Er wordt zeer netjes gewerkt en alles wordt schoon achtergelaten.......Een aanrader dus!

Beleefd!, zorgvuldigheid.

Marielot van der Slikke

Mijn ervaring met het Rijswijkse Vloerenhuis was zeer positief. In de winkel ben ik met veel geduld en enthousiasme geadviseerd. Het geeft vertrouwen dat er voor het leggen van vloer/plinten in het... Mijn ervaring met het Rijswijkse Vloerenhuis was zeer positief. In de winkel ben ik met veel geduld en enthousiasme geadviseerd. Het geeft vertrouwen dat er voor het leggen van vloer/plinten in het huis zelf wordt gekeken naar de mogelijkheden en eventuele beperkingen. Daardoor zijn de verwachtingen helder en wordt alles naar wens gedaan. De communicatie hierin was prettig. De mannen die de vloer kwamen leggen, waren op tijd en kwamen met positieve energie binnen. Het was bijna jammer om weg te gaan! Het Rijswijkse Vloerenhuis mag ook mijn raam- en trapbekleding gaan verzorgen, want ze leveren kwaliteit voor een nette prijs.

Service, kwaliteit, persoonlijkheid

Anja Belgraver

Hele aardige werklui en eindresultaat is uitmuntend.

Snel en netjes werken.

Geen.

R Barnhoorn

Vriendelijke ontvangst in de winkel. Nog een echt familiebedrijf waar je geen nummer bent, maar waar ze ook je naam kennen.

Duidelijke uitleg over materialen, stalen meegekregen, we...

Duidelijke uitleg over materialen, stalen meegekregen, we wilden graag meerdere keren kijken en dat was ook geen probleem.

Goede afspraken en het belangrijkste een waanzinnig mooie vloer.

Door het plaatsen van de keuken had de vloer wat beschadigingen en ook dit is in goed overleg netjes gerepareerd.

Hele vriendelijke mensen, met passie voor hen bedrijf.

Vooraf informeren hoe laat ze komen om de vloer te leggen. Kwamen om 10.00 uur terwijl wij dachten dat ze al veel eerder zouden komen.

Sandra Janssens

Dit zijn met recht vakmannen!
Ze werken snel maar vooral ook goed en netjes.
Dit zijn met recht vakmannen!
Ze werken snel maar vooral ook goed en netjes.
De obstakels (deuren, haard, rare verhogingen) alles wordt netjes en kundig opgelost. Ze denken mee en geven top advies.
Daarbij zijn het stuk voor stuk vriendelijke gezellige mannen die duidelijk plezier hebben in hun werk.

Ook dank aan het verkoopteam die met veel plezier en geduld geholpen hebben.

Ik hoop vele jaren plezier v/d vloer te hebben maar mocht ik ooit weer een nieuwe vloer nodig hebben, dan weet ik dat ik hier terugkom.

Vakkundig, vriendelijk, snel, netjes

Zangles zou helpen met het vele zingen dat ze doen :)

Bart en Corrie Remmerswaal

In november bij toeval terecht gekomen bij het Rijswijkse Vloerenhuis.
In november bij toeval terecht gekomen bij het Rijswijkse Vloerenhuis.
Wij waren verrast door de vriendelijkheid en spontaniteit van dit bedrijf. Er werd goed met ons meegedacht, zeker over de datum voor het leggen van de Meister Lindura vloer.
Zij hebben deze vloer afgelopen week gelegd en wij zijn ontzettend tevreden over onze mooie vloer.
Wij kunnen dit bedrijf zeer aanbevelen.
Bedankt allemaal

Goed, informatief, goed personeel.

Petra Laban

Voor de aanschaf nieuwe keuken-gang vloer en rolgordijn terecht gekomen bij Het Rijswijkse Vloerenhuis, zeer deskundig en geduldig bij advies en uiteindelijke keuze.
Super vriendelijk en...
Super vriendelijk en geweldige service bij aankoop en montage.
Niet twijfelen maar kies voor deze zaak!

N. de Sterke

Wat een toppers zijn jullie!
Vanaf binnenkomst in de winkel (wat als een warm bad voelde) tot en met het leggen van de pvc vloer.
Tijdens dit hele traject was iedereen even vriendelijk,...
Wat een toppers zijn jullie!
Tijdens dit hele traject was iedereen even vriendelijk, behulpzaam en kundig.
En werkelijk een prachtig eindresultaat!

Bedankt en tot ziens!

Kundig en klantvriendelijk