Hans

Goede voorlichting over p.v.c. vloeren in de showroom.
De vloer werd geplaatst op de dagen die afgesproken waren.
Met veel inzet, precisie en oog voor detail werd de vloer gelegd. Goede voorlichting over p.v.c. vloeren in de showroom.
De vloer werd geplaatst op de dagen die afgesproken waren.
Met veel inzet, precisie en oog voor detail werd de vloer gelegd.
Prettige vakmensen die tot half 7 's avonds doorwerkten.

We zijn heel tevreden over het eindresultaat.

Prima en prettige vakmensen en een mooi eindproduct

Martijn en Rozanne de Prenter

Wat een fijne vloerenwinkel! Van het plaatsen v/d order tot het leggen van de vloer was alles tip top in orde. Bij plaatsing bleek het helaas nodig om een aantal planken te vervangen.
De...
De vakmannen hebben direct alles uit de kast gehaald om het nog dezelfde dag op te lossen;
Hier kan menig vloerenwinkel nog wat van leren. De vloer is zeer vakkundig gelegd en de afwerking is een plaatje. Kortom, wij zijn hartstikke tevreden:)

Eerlijk-heldere communicatie-vakmanschap.

Margreet

Wat een prachtige vloer!
Vriendelijke hardwerkende mensen en erg professioneel.
Super blij met jullie.

Klant staat op nr 1.

P. van der Laan

Erg mooie Meister Waterfront PVC vloer. Perfect en snel gelegd door prettige en vriendelijke monteurs. Rijswijk Vloerenhuis zeker aan te bevelen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Snel - Accuraat - Efficiënt

Aimée Pijl

Voor de vijfde!!! keer komen Erwin en Joshua over de vloer. Ze hebben bij ons al eerder gordijnen opgemeten, de roe en gordijnen opgehangen (perfect gemeten), de zoldertrap bekleed en de vloer... Voor de vijfde!!! keer komen Erwin en Joshua over de vloer. Ze hebben bij ons al eerder gordijnen opgemeten, de roe en gordijnen opgehangen (perfect gemeten), de zoldertrap bekleed en de vloer geëgaliseerd.
En vandaag hebben ze de pvc vloer gelegd.
Wat hebben ze oog voor detail en een liefde voor hun vak: het werk zit er pas op, wanneer alles perfect is!
Het was wederom een feestje om jullie vandaag over de vloer te hebben.
P.S. schoon achtergelaten en alles weer teruggezet waar het hoorde!

Samenwerking, plezierige manier van communiceren, open, eerlijk meedenken

Een dag van te voren bellen om tijd door te geven (of sms ofzo)

J.M. Hoogenraad-Bennink

Zijn zeer tevreden over de service, monteur.
Zou iedereen dit bedrijf aanraden!
Hangt keurig!

Charles Crown

Top winkel heel vriendelijk geholpen.
We zijn goed geadviseerd en daardoor de juiste keuze gemaakt.
De plaatsing is zeer vakkundig gedaan.
De woonkamer is achtergelaten. Zoals die was...
Top winkel heel vriendelijk geholpen.
We zijn goed geadviseerd en daardoor de juiste keuze gemaakt.
De plaatsing is zeer vakkundig gedaan.
De woonkamer is achtergelaten. Zoals die was maar dan met de nieuwe vloer.
Ik raad iedereen aan om bij deze winkel een vloer te kopen.

Advisering van de juiste vloer en vakkundige plaatsing.

Cindy Peereboom

Door een samenloop van omstandigheden bleek dat de vloer in mijn flat toch gelegaliseerd moest worden. Werd het werkschema zo om gegooid dat men dat een week later gebeurden. En wat een mooie vloer.... Door een samenloop van omstandigheden bleek dat de vloer in mijn flat toch gelegaliseerd moest worden. Werd het werkschema zo om gegooid dat men dat een week later gebeurden. En wat een mooie vloer. Net zoals alle andere vloeren die ik bij jullie heb gekocht.

Cindy

Goede service

NVT

Marsha

Tijdens mijn vakantie heeft het Rijswijkse Vloerenhuis een super mooie laminaatvloer gelegd in mijn nieuwe woning. Wat een geweldige inzet heeft dit team, keihard gewerkt in de warmste week van het... Tijdens mijn vakantie heeft het Rijswijkse Vloerenhuis een super mooie laminaatvloer gelegd in mijn nieuwe woning. Wat een geweldige inzet heeft dit team, keihard gewerkt in de warmste week van het jaar. Complimenten voor het resultaat! Professioneel, betrouwbaar en een echte aanrader als je op zoek bent naar kwaliteit. Tevens is er persoonlijke aandacht voor de klant en is niks te veel gevraagd.

- betrouwbaar
- professioneel
- zorgvuldig
- maatwerk
- persoonlijk

Fanny vd Kruk

Trap bekleed keurig met tapijt
Boven pvc gelegd ook erg netjes
Hard werkende man heel netjes gewerkt

goede service en vriendelijk