Mirjam de Ruiter

Onze ervaring met het Rijswijkse Vloerenhuis is zeer positief. Hele aardige mensen met veel geduld, uitleg, meedenken. Een fijne ervaring die ik zeker met anderen zou willen delen. Ook de mensen die... Onze ervaring met het Rijswijkse Vloerenhuis is zeer positief. Hele aardige mensen met veel geduld, uitleg, meedenken. Een fijne ervaring die ik zeker met anderen zou willen delen. Ook de mensen die de vloer hebben gelegd waren zeer vriendelijk en werkten super netjes en precies!

Aandacht, meedenken, vriendelijk, serieus

Ik kan het niet bedenken!

R. Zwolsman

Vloeren liggen er superstrak in. Goede communicatie en alle afspraken zijn nagekomen. We zijn (weer) erg tevreden over het hele proces. Van advies in de winkel tot de oplevering.

Communicatie en het professioneel leggen van de vloer

Ruimers

Bij het uitzoeken van de vloer super goed geholpen, we kregen tips en konden stalen meenemen naar huis om te kijken hoe het thuis staat.
Ook bij vragen tussendoor zijn ze goed bereikbaar en...
Ook bij vragen tussendoor zijn ze goed bereikbaar en nemen alle tijd.
Tijdens en na het leggen van de vloer wordt er regelmatig gevraagd of je tevreden bent.
Super vriendelijke gasten, toppers!!
Zeer tevreden over het eindresultaat.

Klantvriendelijk, werken netjes

Amir Zamanipoor

De familie die Het Rijswijkse Vloerenhuis runt, doet dit met passie. Van ontvangst tot installatie wordt je excellent begeleid, met oog voor details en flexibiliteit. De communicatie is gewoonweg... De familie die Het Rijswijkse Vloerenhuis runt, doet dit met passie. Van ontvangst tot installatie wordt je excellent begeleid, met oog voor details en flexibiliteit. De communicatie is gewoonweg geweldig, men staat je altijd te woord met een glimlach. Het eindresultaat mag er dan ook wezen. Absoluut aan te raden.

B. Hogendoorn

Ik ben erg tevreden met de gelegde vloer en de gordijnen.
Ik ben erg tevreden met de gelegde vloer en de gordijnen.
Mijn zus had dit bedrijf aangeraden. Een fijn familiebedrijf, goede communicatie komen gemaakte afspraken na en leveren een perfect gelegde vloer en gordijnen.
Kortom een aanrader!

Blijven zoals jullie zijn.

Joost en Claudia

Prettige samenwerking met familiair bedrijf.
Hardwerkende vakmensen met hart voor de zaak en klant.
Mooi en snel gelegd p.v.c. vloer en plinten.
Volgende opdracht volgt snel.
2e...
Prettige samenwerking met familiair bedrijf.
Hardwerkende vakmensen met hart voor de zaak en klant.
Mooi en snel gelegd p.v.c. vloer en plinten.
Volgende opdracht volgt snel.
2e vloer heel mooi gelegd.

Vakmanschap, vriendelijkheid, snelheid, netheid.

Telefonische afspraken iets beter nakomen.

Renate Zonneveld

Via internet gevonden. In de winkel fantastisch geholpen. Thuis geïnstalleerd vouwgordijn (elektrisch). De heren hebben met rust en beleid dit geïnstalleerd. Goede uitleg over de te gebruiken... Via internet gevonden. In de winkel fantastisch geholpen. Thuis geïnstalleerd vouwgordijn (elektrisch). De heren hebben met rust en beleid dit geïnstalleerd. Goede uitleg over de te gebruiken elektronica. Kom zeker nog eens terug voor volgende aanschaf.

Service, duidelijke communicatie

nvt

J. Vos

Goede service, vriendelijke mensen en super goed geholpen. Echt 'n aanrader.

En ook heel belangrijk, de mensen die bij je thuis de gordijnen ophangen zijn uiterst zorgvuldig en voorzichtig.

Komen afspraken na, altijd vriendelijk

S. Chander

Zeer vakkundig geholpen.
Vloer ziet er super strak uit.

Top bedrijf zeker 5 sterren waard.

Marco en Cobie

Vanaf het eerste gesprek tot de laatste plint zijn wij echt als Koning klant behandeld. Vloer ligt superstrak en personeel is zeer correct.
Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Communicatie en vakmensen