Lauraine Swaving & Arno Kowalinski

Bij het Rijswijkse Vloerenhuis voel je je als klant daadwerkelijk Koning! Vanaf het moment dat je binnenstapt tot het leggen van de vloer. Wij hebben gekozen voor een pvc-vloer van Floorify. Er... Bij het Rijswijkse Vloerenhuis voel je je als klant daadwerkelijk Koning! Vanaf het moment dat je binnenstapt tot het leggen van de vloer. Wij hebben gekozen voor een pvc-vloer van Floorify. Er wordt ruim de tijd genomen voor het beantwoorden van vragen en doornemen van wensen. Het team heeft veel kennis en ervaring en denkt met je mee.
Onze vloer is keurig gelegd en de trappen zijn met zorg gerenoveerd. Wij zijn zeer tevreden en bevelen het Rijswijkse Vloerenhuis aan iedereen aan.
Top Team!

Deskundig, efficient en klantvriendelijk

J. van der Vlis

We hebben een PVC-vloer in visgraatmotief laten leggen door het Rijswijkse Vloerenhuis. Het resultaat is prachtig. We kunnen alleen maar superlatieven gebruiken om aan te geven hoe blij we zijn met... We hebben een PVC-vloer in visgraatmotief laten leggen door het Rijswijkse Vloerenhuis. Het resultaat is prachtig. We kunnen alleen maar superlatieven gebruiken om aan te geven hoe blij we zijn met het resultaat. We zijn in eerste instantie ontzettend vriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken van de vloer. De mensen die de vloer hebben geplaatst zijn allemaal echte vakmensen die uitstralen dat ze plezier hebben in hun werk en dat zie je ook in het eindresultaat. Zoek je een vloer dan is het Rijswijkse Vloerenhuis een echte aanrader. Zij maken waar wat ze beloven. Waar vind je dat nog?

Hans en Rosemarie

Komen na wat ze beloven. Klasse

Rene Kooistra

Wij hebben lang gezocht naar een mooie onderhoudsarme vloer voor ons nieuwe huis. Na vele winkels te hebben bezocht, kwamen wij uiteindelijk bij het Rijswijks Vloerenhuis terecht waar wij gastvrij... Wij hebben lang gezocht naar een mooie onderhoudsarme vloer voor ons nieuwe huis. Na vele winkels te hebben bezocht, kwamen wij uiteindelijk bij het Rijswijks Vloerenhuis terecht waar wij gastvrij werden ontvangen door Serge, zijn vrouw en zijn dochter. Na samen met hen vele vloeren te hebben bekeken, leken wij er toch niet in te slagen een geschikte vloer te vinden. Totdat Serge ons een prachtige houten vloer liet zien die aan al onze eisen voldeed. Een zeer mat gelakte houten vloer, geschikt voor appartement met vloerverwarming. Deze vloer zorgt voor de sfeer in huis die wij zochten, een onderhoudsarm natuurproduct dat tegen een stootje van de kleinkinderen kan. De vloer werd uiterst vakkundig gelegd door Faisal en zijn team waarmee wij prettig overlegden over legwijze van het visgraatpatroon en verdere afwerking. Kortom, wij vonden een TOPvloer, bij een TOPwinkel met een TOPteam.

Vakkundig, enthousiast, altijd bereikbaar voor vragen.

Lastige vraag. Parkeren is soms moeilijk, maar daar hebben jullie geen enkele invloed op.

Wilko en Thea vd Koppel

Zeer, zeer en zeer tevreden !!
Hele fijne mensen, denken met je mee en werken supernetjes en perfect.
Dankzij hun een fantastisch mooie vloer, die echt supermooi gelegd is.
Echt een...
Zeer, zeer en zeer tevreden !!
Hele fijne mensen, denken met je mee en werken supernetjes en perfect.
Dankzij hun een fantastisch mooie vloer, die echt supermooi gelegd is.
Echt een aanrader als je een nieuwe vloer zoekt !!

Heren en ook dames, nogmaals bedankt !

Vakmanschap, ze weten wat ze doen en waar ze het over hebben.

Blijf zo doorgaan met de persoonlijke service !!

Laura Rolsma

Vanaf het eerste moment dat we de winkel binnen stapte hadden we al een goed gevoel en hoge verwachtingen qua kwaliteit en het leggen. Deze hoge verwachtingen zijn uiteindelijk ver overtroffen. We... Vanaf het eerste moment dat we de winkel binnen stapte hadden we al een goed gevoel en hoge verwachtingen qua kwaliteit en het leggen. Deze hoge verwachtingen zijn uiteindelijk ver overtroffen. We waren onder de indruk van het vakmanschap, de aandacht en slimme oplossingen. Nu genieten we enorm van de prachtige vloer en strakke afwerking.

Vakmanschap, oog voor detail en kwaliteit

n.v.t.

M. Sibma

Vanaf het moment dat ik kwam kijken voelde het als een prachtig bedrijf. Eerlijk over de mogelijkheden en hartelijk welkom.
( En bovendien erg klantvriendelijk bij terug komen op een keuze! )

Hartelijk en eerlijk!

Geen.

Patrick en Cindy van Leeuwen

Per ' toeval' liepen we de zaak binnen, en meteen kregen we een vertrouwd gevoel. Door jullie trotse verhaal, eerlijk verhaal, enthousiasme wilden we met jullie in zee. Wij zijn blij met jullie... Per ' toeval' liepen we de zaak binnen, en meteen kregen we een vertrouwd gevoel. Door jullie trotse verhaal, eerlijk verhaal, enthousiasme wilden we met jullie in zee. Wij zijn blij met jullie goede advisering, kwaliteitsgarantie en de service met een glimlach, maar wel direct en een eerlijk verhaal.
De koffie en koeken staan 5 Mei klaar! We hebben alle vertrouwen in een top resultaat en hopen ook onze raambekleding door jullie te laten verzorgen.

Deskundig, vriendelijk, meedenkend, oplossingsgericht.

Voor ons niet te amicaal, maar het kan soms iets formeler/zakelijker qua communicatie.

Varuschka

We hebben een uitstekende ervaring gehad met Het Rijswijkse Vloerenhuis. Ondanks hun drukke schema wisten ze toch ruimte voor ons te creëren. Helaas liet onze PVC vloer na enkele maanden los op... We hebben een uitstekende ervaring gehad met Het Rijswijkse Vloerenhuis. Ondanks hun drukke schema wisten ze toch ruimte voor ons te creëren. Helaas liet onze PVC vloer na enkele maanden los op bepaalde plekken, maar het bedrijf heeft dit snel en efficiënt opgelost zonder enige extra kosten. Het Rijswijkse Vloerenhuis toont zich als een zeer behulpzaam en klantgericht bedrijf!

Toegankelijk, behulpzaam en professioneel

Familie van der Linde

Vanaf het eerste contact is er een klik en een goed gevoel.
Vanaf het eerste contact is er een klik en een goed gevoel.
Tijdens het hele traject een duidelijke communicatie en altijd een open en een eerlijk advies. Het geen beloofd wordt, wordt ook waar gemaakt.
Ze weten waar ze het over hebben, wat zorgt voor een schitterend eindresultaat.
Van ons krijgen jullie er een 6e ster bij.

Klantvriendelijk, open en eerlijk, vaklui.

Goed, de vloer is mooi gelegd, netjes afgewerkt.
Man legt alles goed uit, zeer vriendelijk.
Belde voordat hij naar ons toekwam.

Mooi gelegd

n.v.t.