C. Burgerhaut

De zonwering is vervangen. Dit is gedaan door kundige vakmensen. Het is geen haastwerk. De mensen zijn erg vriendelijk. Je krijgt hier goede info. Wij zijn blij met de geleverde zonwering.

Doen wat ze beloven

Geen !

Fam. Grabijn

Vriendelijk personeel. Hard werkend en zeer netjes...
Echte aanrader!

Zeer kundig en zeer goede adviezen.

Geen.

Theo Jongeneel

Behalve vloeren bekleden ze ook de trap perfect.
Echt vakwerk weer.

Professioneel, vriendelijk en zeer netjes.

Jannie

Goede hulp bij het uitzoeken en inmeten.
De vloerenleggers hebben netjes alles verzorgt en zijn behulpzame monteurs.

Hulp bij alle facetten

Sonneveld

Wij hebben bij het Rijswijkse vloerenhuis voor 2 verdiepingen laminaat, voor het hele huis rolgordijnen, vitrage en horren gekocht. We kwamen alleen even kijken en werden zo warm ontvangen en... Wij hebben bij het Rijswijkse vloerenhuis voor 2 verdiepingen laminaat, voor het hele huis rolgordijnen, vitrage en horren gekocht. We kwamen alleen even kijken en werden zo warm ontvangen en vakkundig geadviseerd dat wij alles onder één dak hebben gekocht! Over een paar weken komen ze ook nog onze 2 trappen bekleden! Wij zijn heel tevreden over alle mensen die werkzaam zijn bij het Rijswijkse vloerenhuis! Een echt familie bedrijf met eigen personeel.

Nvt

Mick & Petra

Onze nieuwe pvc-vloer van 160m2 is snel en zeer netjes geplaatst. Personeel denkt en helpt goed mee. Het huis is netjes afgewerkt en alles opgeruimd. Onze buren zijn ook onder de indruk. Dit gaat... Onze nieuwe pvc-vloer van 160m2 is snel en zeer netjes geplaatst. Personeel denkt en helpt goed mee. Het huis is netjes afgewerkt en alles opgeruimd. Onze buren zijn ook onder de indruk. Dit gaat nog wel meer bestellingen opleveren :-)

Snel, netjes, goede prijs.

S. van Huizen en M. ter Ellen

Vanaf het eerste moment dat we binnen liepen bij Het Rijswijkse Vloerenhuis zijn we volledig ontzorgd.
Geen vraag was teveel, en altijd weer die hartelijke glimlach van Serge, Marisa en hun dochter. Vandaag is de vloer gelegd en het ziet er prachtig uit!
Vakmensen aan het werk, en zeer klantgericht.
Bedankt voor de fijne ervaring en ( wat ons betreft ) tot ziens!

Klantgericht, komt afspraken na, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Privé.

Voor de aankoop van een pvc vloer voor hal en keuken zijn we bij het Rijswijkse Vloerenhuis geweest. Zelden zijn we zo klantvriendelijk geholpen als bij deze zaak. Heel uitzonderlijk. Helder en... Voor de aankoop van een pvc vloer voor hal en keuken zijn we bij het Rijswijkse Vloerenhuis geweest. Zelden zijn we zo klantvriendelijk geholpen als bij deze zaak. Heel uitzonderlijk. Helder en duidelijk. Ongevraagd werd er gereedschap aangeboden. Zowel vader als dochter namen volop de tijd om ons te helpen en te voorzien van tips.

Adri Heerkens uit Voorburg

Vriendelijk en behulpzaam

de Putter

Wij zijn erg tevreden over de service en het vakmanschap van het Vloerenhuis.
Alles mooi, schoon en netjes.
Geen moeite was teveel.

Service en bejegening

Monique Planken

Kundig, vriendelijk, meedenkend, beleefd.

Persoonlijke benadering.

Geen.