Lisette Dittmar & Michael Dittmar

We zijn erg tevreden over de geleverde diensten van het Rijswijkse Vloerenhuis. In de winkel zijn we al goed geholpen met het uitzoeken en advies over wat in onze situatie passend zou zijn.

Het plaatsen van de vloer en jaloezieën is ook naar tevredenheid gebeurd. Fijn ook het oog voor detail en dat er goed rekening gehouden wordt met de wensen van de klant.

Oog voor detail, service gerichtheid

M. Cardinaal

Nadat ik in mijn vorige huis de vloer heb laten leggen door het Rijswijkse Vloerenhuis was voor mij snel de keuze gemaakt door wie ik in mijn nieuwe woning de vloer zou laten leggen. Bij het bezoek... Nadat ik in mijn vorige huis de vloer heb laten leggen door het Rijswijkse Vloerenhuis was voor mij snel de keuze gemaakt door wie ik in mijn nieuwe woning de vloer zou laten leggen. Bij het bezoek snel een keuze kunnen maken. Het inmeten ging volgens afspraak. Hierbij een eerlijk advies waardoor er last minute nog een verandering aangebracht kon worden. Op de maandag 'de vrije dag' kwamen ze de vloer leggen. Iets wat vertraagd bij aankomst. Maar het was snel gelegd en vakwerk terug te zien bij stukjes die ingezaagd/verstekt zijn en bij het trapgat.

de goede service

Carmen Louer en Peter Tilro

Vanaf het moment dat we binnen kwamen in de winkel voelde we ons echt klant.
Serge is een vakman die heel enthousiast over zijn producten praat.
De communicatie, de flexibiliteit, het...
Vanaf het moment dat we binnen kwamen in de winkel voelde we ons echt klant.
Serge is een vakman die heel enthousiast over zijn producten praat.
De communicatie, de flexibiliteit, het meedenken en het product is top!
Prijs/kwaliteit = prima

Klantvriendelijkheid, communicatie

Tip: lever schoonmaakspul mee voor de betreffende vloer

Joris Hofhuis

Vakmannen, vanaf het eerste moment in de winkel een goed gevoel.
Serge en zijn team denken goed mee en nemen ruim de tijd.
Communicatie via email en telefonisch verloopt uitstekend. Vakmannen, vanaf het eerste moment in de winkel een goed gevoel.
Serge en zijn team denken goed mee en nemen ruim de tijd.
Communicatie via email en telefonisch verloopt uitstekend.

De vloer wordt in 2 dagen gelegd zoals afgesproken. Er wordt netjes gewerkt en kwaliteit is erg mooi.
Ook in de planning wordt geprobeerd flexibel te zijn.

Duidelijke afspraken, je weet waar je aan toe bent.

Kortere levertijden ( wat betreft het leggen )

Christiane en Eric

Goede service goed geholpen en duidelijke communicatie.
Vloerleggers super vriendelijk en harde werkers. Met als eindresultaat een prachtige vloer....Dank!

Service, communicatie.

Kwamen wat aan de late kant leggen maar beter laat dan nooit!

Lennart Kamphuis

Wij zijn zeer tevreden en erg goed geholpen door Het Rijswijkse Vloerenhuis.
Allereerst in de winkel zelf: Duidelijke uitleg over de materialen, het proces van plaatsen etc.
Wij zijn zeer tevreden en erg goed geholpen door Het Rijswijkse Vloerenhuis.

Vervolgens was de communicatie prettig bij het inmeten en bij het doorvoeren van enkele wijzigingen vooraf.

Tot slot heeft het team dat de vloeren gedurende drie dagen ( 3 verdiepingen ) kwam leggen erg mooi werk geleverd.
Elke ochtend duidelijke afspraken doorgelopen wat er die dag moet gebeuren en einde van de middag samen het resultaat bekeken......Nogmaals: Wij zijn zeer tevreden!

Goede communicatie en uitleg, flexibel en klantvriendelijk

Fam. Huijgen

Wij hebben onze vloer van de woonkamer laten leggen, inclusief plinten en droogloopmat.
Later ook de trappen nog toegevoegd en die zijn helemaal gestoffeerd.
We zijn ontzettend tevreden...
Later ook de trappen nog toegevoegd en die zijn helemaal gestoffeerd.
We zijn ontzettend tevreden met het resultaat, maar ook het advies. Vooraf de communicatie in het hele traject en het werk wat is geleverd.
Mooi bedrijf met mooie mensen.

Communicatie & service

C. Schut

Vloer is weer heel mooi geworden! Netjes in visgraat gelegd. Prijzen zijn wel flink gestegen sinds vorig jaar.

G.Boer

Onwijs blij met onze Floorify pvc vloer.
Mooie vloer, ligt er super strak in!

Vriendelijk geholpen

x

De Floorify Verona ziet er geweldig uit.
Mooi en strak gelegd door Het Rijswijkse Vloerenhuis.
Je ziet, het is met aandacht en perfectie gelegd.
Ik maakte me zorgen om de afwerking...
De Floorify Verona ziet er geweldig uit.
Mooi en strak gelegd door Het Rijswijkse Vloerenhuis.
Je ziet, het is met aandacht en perfectie gelegd.
Ik maakte me zorgen om de afwerking maar dat was onnodig...Top, tot in detail de plinten afgewerkt en ook afgekit.

Luisteren naar je zorgen, beantwoorden vragen.

Ik schrok van het geluid (hard) bij het leggen niet verwacht.