Paula Schreuder

Ik heb een fantastische ervaring met de verkoop van mijn laminaat. Lieve verkopers cq verkoopsters niets is deze mensen teveel en zeker niet opdringerig. Zij nemen alle tijd voor de client!
En...
En het leggen van mijn laminaat is echt top!! Prachtige afwerking.
Kortom een top zaak en zal het iedereen aanbevelen.
Ook de trap bekleden is grandioos!!!

Alles van verkoop tot oplevering!

Niets.

Fam. Stokman ( Delft )

Zeer tevreden over onze nieuwe vloer.
Vakkundig vaklui. En ze komen na wat ze beloven.....
Kortom heel tevreden.

Zeer serieus.

x

Chantal Gelauf

Zeer tevreden. Goed geholpen in de zaak en de mannen die de vloer gelegd hebben ook super vriendelijk.
Vloer is super netjes en ben er onwijs blij mee!

Professioneel en super netjes afgewerkt.

Michiel uit Wateringen

Vriendelijke mensen die altijd bereid zijn om vragen te beantwoorden. Ze zijn zelfs extra langsgekomen om tips te geven voor het zelf leggen van de vloer en een kleine reparatie.

Vriendelijk

Achteraf gezien vinden we zelfstandig de Floorify vloer leggen toch lastiger dan gehoopt.

Martin Rijkers

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe vloer.
De mensen van Het Rijswijkse Vloerenhuis doen wat ze beloven.
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe vloer.
De mensen van Het Rijswijkse Vloerenhuis doen wat ze beloven.
Het zijn echte vaklui. Ze hebben in 1 dag een prachtige vloer neergelegd waar ik nog jaren plezier van ga hebben.
Ik zou Het Rijswijkse Vloerenhuis zeker aan mijn vrienden en kennissen aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk.

A.J. Kasmarek

Leuke vlotte mannen
Secuur gewerkt

Leuke vlotte mannen
Secuur gewerkt

Geholpen met de kasten en meubels om deze weer op dezelfde plek te zetten. Meedenkend wat het beste en mooiste legrichting is van de pvcvloer. Alles opgeruimd na een dag van hard werken.

Secuur, goede begeleiding in de showroom

Mag wel wat eerder beginnen

Rolf Tjalsma

Van begin tot eind zijn wij uitstekend geholpen door Serge en de rest van het team. Gezien de onzekere opleverdatum van onze nieuwbouwwoning hebben we wel geluk gehad met de planning.
Wij zijn...
Wij zijn zeer tevreden met het advies, flexibiliteit, en ook zeker met de uitvoering. Vijf dagen is uiteindelijk drie geworden, maar dat is niet aan de uitstekende kwaliteit te zien.
Ons nieuwe huis is nu bewoonbaar! En zelfs voor een lagere eindprijs dan de initiële offerte.

Dank jullie wel!

Kwaliteit, betrouwbaar, professioneel. Planning kwam precies uit, anders mogelijk lang moeten wachten. Geen last van gehad dus.

Iris K.

Prachtige vloer. Mooi gelegd.
Waren er een dag eerder dan beloofd.
Heel fijn. Dank.

Waren er een dag eerder dan beloofd

Petra van Deursen

Hele appartement in 1 dag af! En alles perfect afgewerkt.
Super aardige mannen en alles volgens afspraak.......Zeker aan te bevelen.

Netheid, vriendelijkheid, afspraken nakomen.

Geen.

Henk en Patricia Dissel

Na goede ervaring met de vloer (en ook bij mijn dochter). Nu dan ook de trap laten bekleden (09-02). Er is hard en goed gewerkt om de trap te "ontkleden", oude vloerbedekking en lijm eraf. Wat een... Na goede ervaring met de vloer (en ook bij mijn dochter). Nu dan ook de trap laten bekleden (09-02). Er is hard en goed gewerkt om de trap te "ontkleden", oude vloerbedekking en lijm eraf. Wat een klus. Vervolgens het opknappen. Ook hier zijn we dik tevreden over, goed en knap werk en gezellig ook!

Top werk weer heren, alle drie!
Bedankt.

Vakkundig, netjes, in gezellige sfeer

Geen idee!